Zakupy bez portfela? To możliwe w POLOmarkecie!

2019-07-01 3:50 ŁT
Polomarket
Autor: materiały prasowe Polomarket

Polska sieć supermarketów POLOmarket, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów uruchomiła płatności bezgotówkowe BLIK. Od 26 czerwca br. (środa) we wszystkich sklepach POLOmarket za zakupy można płacić za pomocą smartfona i zainstalowanej na nim aplikacji jednego z 11 banków, które udostępniają BLIKA.

Od środy 26 czerwca br. we wszystkich sklepach z logo POLOmarket można zapłacić bezgotówkowo za pomocą BLIKA. Jest to polski system płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów m.in. dokonywanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach, a także realizowanie przelewów natychmiastowych na numer telefonu. BLIK poszerza tym samym dotychczasowy wachlarz możliwości płatniczych w POLOmarkecie oraz umożliwia robienie zakupów bez portfela.

ZOBACZ TEŻ: Polski BLIK podbija rynek. Niedługo zapłacisz nim w Uberze i za Netflixa

- Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz częściej wybierają formę płatności bezgotówkowej. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom rozszerzyliśmy metody dokonywania płatności o BLIKA. To jedna z nowocześniejszych i, co warte podkreślenia, bezpiecznych metod płacenia. Eliminuje ona konieczność noszenia ze sobą nie tylko gotówki, ale i karty płatniczej. Wystarczy smartfon i aplikacja mobilna banku, aby zapłacić za zakupy. Cała operacja jest bardzo wygodna i nie trwa dłużej niż kilka sekund – podkreśla Anita Tołysz, dyrektor administracji i compliance, pełnomocnik ds. bezpieczeństwa w sieci POLOmarket.

W podejmowanych przez sieć POLOmarket działaniach coraz mocniej stawia się na innowacyjność i korzystanie z nowoczesnych technologii. Taką strategią firma kierowała się także ponad trzy lata temu, wprowadzając program lojalnościowy POLOkarta, do którego można przystąpić poprzez wprowadzenie na terminalu płatniczym jedynie numeru telefonu - czytamy w komunikacie prasowym firmy.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: Trzy nowe otwarcia oraz kolejne modernizacje supermarketów POLOmarket

- Komfort naszych klientów jest dla nas kwestią priorytetową. Płatności BLIKIEM to kolejny krok do tego, by wizyty i zakupy w POLOmarkecie były jeszcze bardziej wygodne i przystępne dla klientów. Cieszy nas to, że udało nam się wprowadzić BLIKA do naszych placówek w całej Polsce – dodaje Anita Tołysz.

Z funkcji mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji banków, które udostępniają BLIKA. Współpracujące banki to: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, BNP Paribas, Credit Agricole i Bank Pekao S.A. Tylko w pierwszym kwartale 2019 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali prawie 40 milionów transakcji. To blisko 3 razy tyle co rok temu (14 mln.).

- BLIK systematycznie staje się powszechną metodą płatności w Polsce. Użytkownicy coraz chętniej z niego korzystają wszędzie tam, gdzie jest dostępny. POLOmarket jest jedną z największych i najdłużej działających sieci detalicznych w Polsce, w której kładzie się duży nacisk na wykorzystanie technologii mobilnych. Dlatego jestem przekonany, że umożliwienie płacenia BLIKIEM zostanie bardzo dobrze odebrane przez klientów sieci – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży z Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Najnowsze