SuperBiz wiadomości WYBIERZ FRANCZYZĘ DLA SIEBIE

WYBIERZ FRANCZYZĘ DLA SIEBIE

12.10.2016, godz. 00:00
Targi Franczyzy
13 października w Pałacu Kultury i Nauki ruszają XIV Targi Franczyzy foto: Materiały prasowe

Na XIV Targach Franczyzy spotkają się początkujący przedsiębiorcy szukający pomysłu na własny biznes oraz przedstawiciele największych sieci franczyzowych w Polsce. Te największe w Europie Środkowo-Wschodniej targi odbędą się w dniach 13–15 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Warto wybrać się na Targi Franczyzy, bo – jak twierdzą odwiedzający – to najkrótsza droga do własnego biznesu. Przedsiębiorca, który chce zaistnieć na rynku, nie musi mieć nowego pomysłu na działalność, może skorzystać z sukcesu, jaki odniosła inna firma. W jaki sposób? Wystarczy, że podpisze umowę franczyzy. To może być bardzo dobry pomysł na własną działalność gospodarczą, ponieważ przedsiębiorca działający pod ochronnym parasolem znanej marki ma ułatwiony start. Może liczyć na pomoc franczyzodawcy, która pozwala korzystać ze swojej technologii czy innych niezbędnych informacji.

NAJWIĘKSZE WYDARZENIE W BRANŻY

Organizatorzy tegorocznych Targów Franczyzy spodziewają się nawet 7 tys. gości. W czasie trzydniowych targów odwiedzający będą mieli okazję poznania i porównania ofert franczyzowych oraz nawiązania kontaktu z potencjalnym franczyzodawcą. Z roku na rok przybywa firm franczyzowych uczestniczących w targach. Podczas tegorocznej imprezy odbywającej się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie zaprezentuje się ich rekordowa liczba. Swój pomysł na firmę pokażą tu przedstawiciele 173 znanych marek z kraju i zagranicy. Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał. Natomiast kandydaci na franczyzobiorców dowiedzą się, co zapewniło sukces rynkowy oferowanego konceptu.

SPRAWDZONE POMYSŁY

Targi to przede wszystkim możliwość poznania sprawdzonych pomysłów na biznes. Odwiedzający będą mieli do wyboru licencje sieci franczyzowych z kilkunastu branż. Podczas indywidualnych rozmów na stoiskach będą mogli poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franszyzy i dowiedzą się, jaka jest wymagana kwota inwestycji i na jaki rodzaj wsparcia mogą liczyć, decydując się na współpracę z wybraną siecią franczyzową. To będzie doskonała okazja, żeby porozmawiać z wystawcami, porównać ich oferty, zadać pytania, sprawdzić, jakie są realne koszty inwestycji we franczyzę, i podjąć decyzję o wyborze najlepszego partnera do współpracy. Bezpośrednie spotkania z przyszłymi partnerami biznesowymi są największym atutem Targów Franczyzy.

STOISKA JAK PLACÓWKI

Franczyzodawcy wystawiają się na targach, bo zależy im na tym, żeby sprzedać licencję, żeby rosła sieć i skala ich biznesu. A każdy nowy franczyzobiorca im to gwarantuje, zwłaszcza na lokalnym rynku. Wystawcy robią więc wszystko, by przekonać do siebie potencjalnych kandydatów . Prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć ich uwagę, bo to, jak się zaprezentują, ma znaczący wpływ na ostateczną decyzję przyszłych partnerów. Na targach nie wystarczy tylko być, trzeba wyróżnić się z tłumu ofert. Dla wystawców to okazja do zaprezentowania swojego pomysłu „na żywo" – np. wstawienie maszyny z lodami, zbudowanie stoiska, które wygląda dokładnie tak samo jak wnętrze sklepu czy pubu, degustacja potraw z menu restauracji. Coraz więcej firm decyduje się na zbudowanie stoiska, które przypomina placówkę franczyzową. Na targach powstają więc kawiarnie, restauracje, sklepy spożywcze, odzieżowe, które do złudzenia przypominają prawdziwe placówki. Wszystko po to, by przyciągnąć franczyzobiorców i zachęcić ich do podjęcia współpracy.

-

UWAGA!

Targi Franczyza 2016 odbywają się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, główne wejście do pałacu od strony ulicy Marszałkowskiej. Beda czynne w godz. 10–17 w czwartek i piątek (13–14 października) oraz w godz. 10–15 w sobotę (15 października). Bilety w cenie 20 zł można kupić w kasach przed wejściem.

-

SZKOLENIA Z EKSPERTAMI

Uczestnictwo w targach to dla przyszłych przedsiębiorców doskonała okazja do pogłębienia wiedzy na temat franczyzy i prowadzenia własnej firmy w tej formie. Dużą popularnością cieszy się co roku Forum Szkoleniowe, czyli cykl wykładów na różnym poziomie prowadzonych przez praktyków biznesu i specjalistów rynku franczyzowego. Eksperci podpowiadają m.in.: skąd wziąć pieniądze na start, czym się kierować przy wyborze licencji na franczyzę, ile można zarobić, inwestując w biznes pod znaną marką. Co roku o własnym biznesie opowiadają zaproszeni goście specjalni. W ubiegłym roku byli to m.in.: Jarosław Kuźniar, Michał Niemczycki, Piotr Kuczyński. Gościem specjalnym tegorocznych targów będzie Robert Moskwa, aktor i trener biznesu, który opowie, jak przygotować się do ważnych zmian w życiu.

OD RESTAURACJI DO BANKÓW

O zainteresowanie przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Najwięcej z branży gastronomicznej, bo aż ponad 50 marek pokaże na tegorocznych targach swoje oferty. Swoje systemy franczyzowe zaprezentują dobrze już znane na polskim rynku marki restauracyjne, m.in.: Burger King, Bobby Burger, Biesiadowo, Blikle, Da Grasso, Kebab King, Salad Story, Telepizza. Coraz liczniej na targach reperezntowane są również marki lodowe (Lody Bonano, Lodolandia, Lodostrefa, Mangatto, Lody Marsjano, Lody Willish) oraz kawiarniane (Bike Caffe, Coffeeloffee, So! Coffee). Na zdobycie partnerów biznesowych liczą też sieci spożywcze, handlowe czy sektor bankowy. Jak zwykle zainteresowaniem odwiedzających cieszą się koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych. A jest z czego wybierać, bo na targach pojawią się m.in.: Carrefour, Delikatesy Centrum, E.Leclerc, Freshmarket, Groszek, Intermarche, Żabka Przedsiębiorcy. Ci, którzy myślą o rozpoczęciu działalności w branży finansowej lub ubezpieczeniowej, będą mieli okazję poznać oferty m.in.: Alior Banku, Getin Banku, Tax Care, PZU, Avivy czy Superpolisy. Na targach wystawiają się też przedstawiciele rynku nieruchomości, np.: Remax, Metrohouse, Północ Nieruchomości, Inderpo Nieruchomości. Taka różnorodność ofert gwarantuje, że każdy, kto naprawdę myśli o własnej firmie i odwiedzi tegoroczne targi, znajdzie tu pomysł dla siebie.

Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: