Nowoczesny sklep Biedronki
Modernizacji został poddany flagowy dyskont firmy przy ul. Dolnej w Warszawie, gdzie mieści się polska centrala Jeronimo Martins. Serwis wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że klienci warszawskich Biedronek znają już odświeżone ustawienie towarów i produktów na półkach, ale w tym przypadku zastosowano w niej także nowinki techniczne, m.in. zainstalowano kasy samoobsługowe i dużą liczbę ekranów displayowych.
W sklepie przy ul. Dolnej na klientów czekają cztery kasy samoobsługowe, które nie przyjmują gotówki. Do tego dochodzą dwie kasy ekspresowe (do 10 produktów) i pięć tradycyjnych.
Klienci odnowionej Biedronki spotkają się również z rozwiązaniem stosowanym już z powodzeniem w innych sieciach. Mowa o wdrożeniu komunikacji głosowej z klientem. - Osoby przebywające w sklepie informowane są na bieżąco, która kasa zostanie za moment otwarta lub zamknięta - podaje serwis.
- Biedronka 2.0 to koncept, który opiera się na nowym, zoptymalizowanym ustawieniu produktów, bardziej przystępnym dla klientów. Zgodnie z nim wyeksponowane są poszczególne kategorie artykułów, wydzielamy strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami. Oznaczamy także moduły z produktami promocyjnymi dla klientów - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Polska.
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl