Biedronka

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Biedronka

Biedronka zmienia się nie do poznania! Sieć uruchomiła swój najnowocześniejszy sklep

2018-08-24 14:35

Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, jeszcze kilka lat temu nie dopuszczał możliwości opłacenia zakupów kartą płatniczą, teraz sieć otwiera swój najnowocześniejszy sklep w Polsce - Biedronka 2.0. - Wdrożono kilka nowości testowanych dotychczas na niewielką skalę w innych miejscach, a także zastosowano najnowsze rozwiązania wizualne - podaje serwis wiadomoscihandlowe. A my mamy zdjęcia jego wnętrza! 

Nowoczesny sklep Biedronki
Modernizacji został poddany flagowy dyskont firmy przy ul. Dolnej w Warszawie, gdzie mieści się polska centrala Jeronimo Martins.
Serwis wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że klienci warszawskich Biedronek znają już odświeżone ustawienie towarów i produktów na półkach, ale w tym przypadku zastosowano w niej także nowinki techniczne, m.in. zainstalowano kasy samoobsługowe i dużą liczbę ekranów displayowych.

W sklepie przy ul. Dolnej na klientów czekają cztery kasy samoobsługowe, które nie przyjmują gotówki. Do tego dochodzą dwie kasy ekspresowe (do 10 produktów) i pięć tradycyjnych. 

Klienci odnowionej Biedronki spotkają się również z rozwiązaniem stosowanym już z powodzeniem w innych sieciach. Mowa o wdrożeniu komunikacji głosowej z klientem. - Osoby przebywające w sklepie informowane są na bieżąco, która kasa zostanie za moment otwarta lub zamknięta - podaje serwis.

- Biedronka 2.0 to koncept, który opiera się na nowym, zoptymalizowanym ustawieniu produktów, bardziej przystępnym dla klientów. Zgodnie z nim wyeksponowane są poszczególne kategorie artykułów, wydzielamy strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami. Oznaczamy także moduły z produktami promocyjnymi dla klientów - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Polska.

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze