22 grudnia 2020 spółka poinformowała o 13 mln sprzedanych kopii „CP2077” w 10 dni od premiery. Spodziewamy się, że do końca tego roku liczba ta zwiększy się do 15,6 mln, co pozwoli wypracować 2,8 mld zł przychodów w 2020 r. - informuje "Puls Biznesu". Z kolei Dom Maklerski BDM szacuje, że w całym 2021 r. grę Cyberpunk 2077 nabędzie 12 mln graczy, co wraz z wydaniem jednego dodatku pozwoli CD Projektowi wygenerować 1,4 mld zł przychodów.
Acer prezentuje Chromebook Spin 514 z procesorem AMD Ryzen Mobile i kartą graficzną AMD Radeon
– Spółka do 20 grudnia 2020 sprzedała 13 mln sztuk ‚CP2077’, liczba ta uwzględnia zwroty (przy założeniu zwrotów na poziomie 25-30 proc. sprzedaż brutto wyniosła około 17-18 mln kopii). Dla porównania ‚RDR2’ w niecałe 2 tygodnie od premiery sprzedało 17 mln egzemplarzy. Patrząc na spore problemy, które towarzyszyły ‚CP2077’ od momentu wydania, przy jego negatywnym odbiorze przez graczy konsolowych, obniżyliśmy nasze oczekiwania do 15,6 mln w całym IV kw. 2020 (PC/konsole odpowiednio 70/30 proc.). Tym samym odczyt ten był zbliżony do naszych oczekiwań i konsensusu (15,1-16,4 mln ‚do Świąt’), który mógł być zawyżony w ostatnich dniach przez informacje o szacunkowej sprzedaży z portalu SteamSpy (15,2 mln – PC). Szacujemy, że gra wypracowała w tym okresie 1,9 mld zł przychodów – czytamy w raporcie.
BDM spodziewa się, że „Cyberpunk” wróci do sklepu Sony do końca I kw. 2021 r. Ponadto uważa, że w monetyzacji tytułu będzie pomagała budująca się baza nowych konsol (szacują, że do końca 2021 roku będzie ich łącznie ok. 31,4 mln).