Flixbus

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Flixbus

FlixBus kupuje Eurolines oraz isilines od Grupy Transdev

2019-05-06 9:08

FlixBus i Grupa Transdev doszły do porozumienia w negocjacjach dotyczących zakupu przez FlixBusa dwóch spółek świadczących usługi dalekobieżnych połączeń autobusowych: Eurolines oraz isilines. Negocjacje, które rozpoczęły się 4 marca, zostały zakończone 30 kwietnia 2019 r, wynikiem czego Eurolines oraz isilines oficjalnie należą już do FlixBusa.

Transakcja dotyczy działalności Eurolines we Francji, w Holandii, Belgii, Czechach i Hiszpanii, z siatką połączeń autobusowych obejmującą ponad 25 krajów. Eurolines działa również pod marką isilines we Francji. W nadchodzących miesiącach pracownicy firm FlixBus i Eurolines rozpoczną współpracę mającą na celu integrację struktur oraz siatki połączeń.

ZOBACZ TEŻ: Flixbus wprowadza Amazon Prime i Audible! Przewoźnik uruchamia system rozrywki pokładowej

– Integracja biznesu z Eurolines wzmacnia naszą europejską sieć i uzupełnia nasz dalszy rozwój na kluczowych rynkach europejskich. Po dokonaniu oceny działalności obu firm, będziemy kontynuować to, co robimy najlepiej, czyli tworzenie najlepszej oferty dla pasażerów, zarówno pod kątem siatki połączeń, jak i obsługi – komentuje Jochen Engert, założyciel i dyrektor generalny FlixBusa – Poprzez harmonizację siatki połączeń będziemy mogli zaoferować pasażerom jedną silną i spójną ofertę zamiast kilku równoległych usług.

Dyrektorzy zarządzający FlixBusa będą nadzorować poszczególne spółki na rynkach, na których działa Eurolines. Grupa Transdev kontynuuje swoją działalność w zakresie wynajmu autobusów B2B we Francji pod marką Transdev (dawniej isilines).

– Nasze zespoły były w stanie szybko i skutecznie prowadzić negocjacje z FlixBusem, które miały na celu sprzedaż dalekobieżnego biznesu autokarowego Grupy Transdev. Transakcja ta jest częścią nowego planu strategicznego Transdev, który zakłada koncentrację zasobów na rdzeniu naszych usług transportowych, transporcie publicznym i B2B, łącząc wydajność, innowacje technologiczne i cyfrowe, w szczególności w celu poprawy jakości obsługi klienta – dodaje Thierry Mallet, dyrektor generalny Grupy Transdev.

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze