Dzień Kobiet to święto, do którego część z nas podchodzi dziś z pewną rezerwą. W czasach PRL-u tradycją było obdarowywanie pań obowiązkowym zestawem podarunkowym: goździk plus cieliste rajstopy – miło i praktycznie, ot taki nierozłączny duet. Rajstopy, chyba przez swój brak romantyzmu, wyszły już z prezentowego „must have”. Teraz im zabawniej i kreatywnie podejdą do zagadnienia panowie w tym dniu, tym lepiej - czytamy w komunikacie prasowym firmy.
SPRAWDŹ KONIECZNIE: Nietuzinkowe smaki burgerów KFC powracają
KFC stworzyło na Dzień Kobiet zaskakującą aktywację. Dla wszystkich wspaniałych klientek oraz klientów marka przygotowała instrukcję zbudowania bukietu ze specjału restauracji: stripsów. Wystarczyło tylko kilka podstawowych składników by wyczarować bukiet z pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce: kubełek 11/11 (11 stripsów do bukietu i 11 hot wingsów dla Panów, aby mieli siłę do pracy), długie patyczki do szaszłyków, wstążka w ulubionym kolorze i papier do pakowania kwiatów. Po kilku chwilach cierpliwego nabijania, wspomożonego odpowiednią dostawą energii, piękny, a przede wszystkim pyszny prezent był gotowy.
KFC, świętując Dzień Kobiet, chciało w tym roku już po raz kolejny zaskoczyć swoich fanów. W ten sposób powstał pomysł by połączyć to co oczywiste – kwiatowy bukiet – kurczak w chrupiącej panierce, tworząc podarunek wyjątkowy: BUKIET ZE STRIPSÓW. Każdy może podjąć się wyzwania i zbudować swój własny bukiet, ale przede wszystkim nie musi martwić się, że coś nie wyjdzie, bo w końcu nie ważne jak wygląda, ważne jak smakuje. Rozwiązanie jest na tyle unikalne, że można wykorzystać je nie tylko 8 marca, ale też na wiele innych okazji - przekonuje Szymon Dyjach KFC Buzz & Appreciation Manager w AmRest.
SPRAWDŹ TEŻ: Wielkie zmiany w Bobbym Burgerze. Autorskie receptury i dłuższe godziny otwarcia [ZDJĘCIA]
W ciągu zaledwie dwóch dni wideo pokazujące jak stworzyć mięsny bukiet, dotarł do niemal 1 miliona użytkowników internetu! Udostępniono go prawie 200 razy, zareagowało na niego ponad 2,9 tysiąca użytkowników, a blisko 3 tysiące zostawiło komentarze. Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.