W zaktualizowanej wersji aplikacji KFC pojawiła się właśnie opcja KFC® Collect, będąca odpowiedzią na światowe trendy w nowoczesnym podejściu restauracji do obsługi swoich gości. Funkcja KFC® Collect pozwala na wygodne zamówienie ulubionych produktów zapewniając trzy, w pełni bezpieczne opcje ich osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Policja w McDonald’s i sklepach za brak maseczek. Kierowniczka pogoniła 8 mężczyzn
- KFC od zawsze stawia na innowacje, dzięki którym staje się marką jeszcze bardziej dostępną dla swoich gości. Tym razem zmiany objęły rozszerzenie aplikacji KFC® Collect, która oferuje teraz jeszcze większą swobodę w odbiorze zamówionego posiłku. Jestem przekonany, że wprowadzone przez nas nowe rozwiązania spodobają się naszym gościom i okażą się niezwykle przydatne, zwłaszcza w kontekście wyzwań związanych z pandemią i licznymi obostrzeniami podyktowanymi kwestiami bezpieczeństwa – powiedział Thomas Łacek, KFC Global Marketing Director.
Ulubione danie z odbiorem na parkingu? Wystarczy, że klient zatrzyma się przed restauracją w wyznaczonym miejscu, a po chwili pracownik KFC przyniesie zamówienie prosto pod drzwi zaparkowanego pojazdu. W przypadku zamówienia jedzenia w aplikacji z opcją odbioru przy Drive Thru – dzięki skorzystaniu z KFC® Collect nie trzeba będzie się martwić szukaniem w pośpiechu portfela czy karty płatniczej. Zamówienie zostanie dokonane dzięki bezpiecznej opłacie przez aplikację, a w okienku wystarczy podać tylko numer zamówienia.
Jak to działa?
1. Wybierz opcję KFC® Collect
2. Skomponuj swój idealny posiłek, wybierając dania z szerokiej gamy wyjątkowych produktów KFC
3. Zapłać online – kartą, szybkim przelewem, Blikiem lub poprzez Apple Pay / Google Pay
4. Wybierz sposób odbioru swojego zamówienia, spośród 3 dostępnych opcji:
· KFC® Zamów i Odbierz – odbiór w restauracji
· KFC® Click & Drive Thru – odbiór przy okienku Drive Thru
· KFC® Parking Pickup – odbiór na parkingu.
KFC® Collect daje użytkownikom możliwość dokonania wszystkich czynności zdalnie, jedynie poza samym odbiorem zamówienia.
- KFC od kilku lat jest liderem rozwiązań digital w branży restauracyjnej. Robimy to by w pełni spełniać oczekiwania wszystkich fanów naszych restauracji. Stawiamy na coraz lepszy user experience naszych gości, dzięki czemu odnotowujemy wysoki poziom ich zadowolenia. Jestem przekonany, że KFC® Collect w pełni odpowiada na ich potrzeby zapewniając maksymalną dowolność w wyborze sposobu odbioru zamówienia – dodał Maciej Jędrychowski, KFC Digital Director CEE.