KFC zmienia się przez koronawirusa. Nowości przy zamówieniach online i odbiorach

2020-08-08 4:54 Łukasz Trybulski
KFC
Autor: materiały prasowe KFC

Wygoda, bezpieczeństwo i oszczędność czasu to główne zalety korzystania z aplikacji internetowych, dzięki którym coraz więcej codziennych czynności załatwiamy online. Aby zamawianie jedzenia na wynos stało się jeszcze prostsze i bardziej komfortowe, KFC wprowadziło do swojej aplikacji innowacyjną opcję KFC® Collect, która przyspiesza proces zamawiania i umożliwia jego bezpieczny, wygodny odbiór w wybrany przez siebie sposób.

W zaktualizowanej wersji aplikacji KFC pojawiła się właśnie opcja KFC® Collect, będąca odpowiedzią na światowe trendy w nowoczesnym podejściu restauracji do obsługi swoich gości. Funkcja KFC® Collect pozwala na wygodne zamówienie ulubionych produktów zapewniając trzy, w pełni bezpieczne opcje ich osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Policja w McDonald’s i sklepach za brak maseczek. Kierowniczka pogoniła 8 mężczyzn

- KFC od zawsze stawia na innowacje, dzięki którym staje się marką jeszcze bardziej dostępną dla swoich gości. Tym razem zmiany objęły rozszerzenie aplikacji KFC® Collect, która oferuje teraz jeszcze większą swobodę w odbiorze zamówionego posiłku. Jestem przekonany, że wprowadzone przez nas nowe rozwiązania spodobają się naszym gościom i okażą się niezwykle przydatne, zwłaszcza w kontekście wyzwań związanych z pandemią i licznymi obostrzeniami podyktowanymi kwestiami bezpieczeństwa – powiedział Thomas Łacek, KFC Global Marketing Director.

Ulubione danie z odbiorem na parkingu? Wystarczy, że klient zatrzyma się przed restauracją w wyznaczonym miejscu, a po chwili pracownik KFC przyniesie zamówienie prosto pod drzwi zaparkowanego pojazdu. W przypadku zamówienia jedzenia w aplikacji z opcją odbioru przy Drive Thru – dzięki skorzystaniu z KFC® Collect nie trzeba będzie się martwić szukaniem w pośpiechu portfela czy karty płatniczej. Zamówienie zostanie dokonane dzięki bezpiecznej opłacie przez aplikację, a w okienku wystarczy podać tylko numer zamówienia.

Jak to działa?

1.      Wybierz opcję KFC® Collect

2.      Skomponuj swój idealny posiłek, wybierając dania z szerokiej gamy wyjątkowych produktów KFC

3.      Zapłać online – kartą, szybkim przelewem, Blikiem lub poprzez Apple Pay / Google Pay

4.      Wybierz sposób odbioru swojego zamówienia, spośród 3 dostępnych opcji:

·        KFC® Zamów i Odbierz – odbiór w restauracji

·        KFC® Click & Drive Thru – odbiór przy okienku Drive Thru

·        KFC® Parking Pickup – odbiór na parkingu.

KFC® Collect daje użytkownikom możliwość dokonania wszystkich czynności zdalnie, jedynie poza samym odbiorem zamówienia.

- KFC od kilku lat jest liderem rozwiązań digital w branży restauracyjnej. Robimy to  by w pełni spełniać oczekiwania wszystkich fanów naszych restauracji. Stawiamy na coraz lepszy user experience naszych gości, dzięki czemu odnotowujemy wysoki poziom ich zadowolenia. Jestem przekonany, że KFC® Collect w pełni odpowiada na ich potrzeby zapewniając maksymalną dowolność w wyborze sposobu odbioru zamówienia – dodał Maciej Jędrychowski, KFC Digital Director CEE.

Najnowsze