Wakacje z najmłodszymi rządzą się specjalnymi prawami. Dzieci potrzebują nie tylko komfortowych warunków do wypoczynku, ale także dodatkowych atrakcji. Hotele Grupy Accor uwzględniają wszystkie te elementy. Mają ogromne doświadczenie w przyjmowaniu najmłodszych. W każdym obiekcie dzieci są traktowane jako wyjątkowi goście, dzięki czemu rodzinne wakacje stają się niezapomnianymi chwilami. - Nasze hotele są doskonale przygotowane na przyjęcie rodzin. Bezkonkurencyjnie rozumiemy ich potrzeby, dlatego przygotowaliśmy specjalne oferty, które wychodzą naprzeciw ich oczekiwaniom. W obiektach Grupy Accor można też zrealizować bony turystyczne – mówi Joanna Świerkosz - VP Marketing, Guest Experience, Communication Accor Eastern Europe.
ZOBACZ TAKŻE: Polacy rzucili się na nowe 500 plus! Tysiące beneficjentów dostało już pieniądze
Jak wynika z ankiet przeprowadzonych wśród gości hoteli Accor, klienci chcieliby wykorzystać bony turystyczne w obiektach sieci, głównie w wakacje, nad morzem i w górach. Ponad 40 proc. planuje krótkie wyjazdy 2-3 dniowe, a ponad 50 proc. rozważa dłuższy pobyt. Jednocześnie ponad 90 proc. gości zadeklarowało, że są skłonni opłacić bonem nocleg i dodatkowo pokryć koszty atrakcji. Wakacje w rodzinnym gronie przez ponad 80 proc. planowane są głównie dla dwójki lub jednego dziecka. Dla wielu ważne jest również, aby do hotelu można było przyjechać z psem.
Śniadanie w cenie i pobyt w gratisie
W odpowiedzi na potrzeby rodzinnych wyjazdów, hotele grupy Accor oferują szereg zniżek i udogodnień związanych z charakterem każdej z marek oraz atrakcyjne pakiety, dzięki temu im dłuży pobyt, tym niższa cena. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich brandów jest zasada, że dzieci do lat 11 mają zapewniony nocleg z rodzicami i śniadanie bezpłatnie, a w wielu hotelach zniżki obejmują nawet 16-17 latków. We wszystkich obiektach mile widziani są również goście z pasami.
Marka ibis Styles oferuje bezpłatny nocleg dla dwójki dzieci poniżej 16 roku życia oraz bezpłatne śniadania. Dodatkowo w niedziele, w obiektach marki Novotel, w miarę dostępności możliwe jest późniejsze wymeldowanie. We wszystkich hotelach Novotel i większości Mercure, na rodziny czeka oferta Family, w ramach której pokój dla dzieci dostępny jest z 50-procentową zniżką. Wiele obiektów proponuje również wygodne, rodzinne pokoje z sofami.
Dodatkowe benefity dla gości
Osoby realizujące bon turystyczny w hotelach grupy Accor mogą liczyć także na inne, równie atrakcyjne benefity. Goście mogą przystąpić do programu lojalnościowego Accor Live Limitless, zarówno w recepcji, jak i online przed przyjazdem. Już samo dołączenie to gwarancja obniżenia ceny za nocleg do 10 proc. To rozwiązanie gwarantuje także zdobywanie punktów za pobyty, które w przyszłości można wymienić na bezpłatne noclegi. Wraz ze wzrostem punktów program pozwala także na korzystanie z dodatkowych przywilejów, np. napoi powitalnych, wczesnego zameldowania i późnego wymeldowania, podniesienia kategorii pokoju czy bezpłatnych śniadań w weekendy. Zgodnie z oficjalnymi wytycznymi, realizacja bonów jest możliwa bezpośrednio w recepcji hotelu.
SPRAWDŹ TAKŻE: WAKACJE 2020. Gigantyczna drożyzna nad Bałtykiem
Maksymalne bezpieczeństwo i opieka lekarza
Dzieci to dla rodziców największy skarb, dlatego hotele Accor przykładają szczególną wagę do bezpieczeństwa. ALLSAFE to specjalnie opracowane procedury, które pozwalają zachować najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa. Oznaczenie zostało przyznane przez Bureau Veritas – światowego lidera branży TIC (Testing, Inspection and Certification). Hotele oferują również medyczne wsparcie. Dzięki unikalnej usłudze i współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym AXA, goście w razie potrzeby mogą skorzystać z porady lekarskiej lub pomocy w umówieniu wizyty z certyfikowanym specjalistą. W razie złego samopoczucia wystarczy skontaktować się z recepcją i zgłosić potrzebę porady lekarskiej. Jeśli sytuacja nie okaże się pilna, gość będzie mógł zdecydować się na telefoniczną konsultację ze specjalistą, aby np. uzyskać niezbędną receptę. Jeśli sytuacja będzie wymagać osobistego spotkania z lekarzem, recepcja przekaże gościom dane kontaktowe, z uwzględnieniem preferowanego terminu wizyty.