Kukuła Healthy Food notuje ogromny wzrost w 2021 roku

2021-08-04 0:20
Kukuła Healthy Food
Autor: Materiały prasowe Kukuła Healthy Food

Diety pudełkowe nadal cieszą się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Firma Kukuła Healthy Food w pierwszym kwartale prawie podwoiła liczbę zamówień. - - W pierwszym kwartale tego roku oprócz wielu nowych klientów zaobserwowaliśmy znaczący powrót grona osób z pierwszego kwartału 2020 roku, które zapewne m.in. przez pracę zdalną czy też niepewną sytuację zawodową zawiesiły w ubiegłym roku nasze abonamenty - przekonuje Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel cateringu dietetycznego Kukuła Healthy Food.

- W pierwszym kwartale tego roku oprócz wielu nowych klientów zaobserwowaliśmy znaczący powrót grona osób z pierwszego kwartału 2020 roku, które zapewne m.in. przez pracę zdalną, czy też niepewną sytuację zawodową zawiesiły w ubiegłym roku nasze abonamenty. Od dłuższego czasu tzw. „lojalność klientów”, czyli kontynuację zamówień z miesiąca na miesiąc mamy na poziomie 90 proc. Zmodernizowaliśmy właśnie linię produkcyjną o nowe i jeszcze bardziej wydajne urządzenia. Jest to proces cykliczny, związany ze stale rosnącą liczbą zamówień. Aktualnie rozbudowujemy także halę produkcyjną, rozszerzamy obszar dostaw o nowe miejscowości i szykujemy się do premiery nowych programów dietetycznych. – informuje Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel cateringu dietetycznego Kukuła Healthy Food.

Jak powinna być skomponowana prawidłowa dieta

Diety z wykluczeniami coraz silniejszym trendem

W piątce najpopularniejszych programów dietetycznych znalazła się po raz pierwszy „Dieta Tarczycowa”, w której całkowicie wyeliminowano gluten i laktozę, co oznacza zmianę w dotychczasowych preferencjach zakupowych klientów Kukuła Healthy Food. Tzw. diety specjalistyczne, czyli wykluczające np. gluten, laktozę, czy ograniczające nabiał w diecie są coraz popularniejsze wśród Polaków. Według badania „Jak odżywiają się Polacy? Kukuła Healthy Food 2020” już 13 proc. Polaków wykluczyło z menu laktozę, a 6 proc. całkowicie wyeliminowało z diety nabiał, posiłki bezglutenowe jada 12 proc. respondentów a kolejne 7% planuje wykluczenie glutenu z diety.

ZOBACZ: Jakość, cena i różnorodność posiłków kluczowe przy wyborze diety pudełkowej [RAPORT]

- Według danych sprzedażowych Kukuła Healthy Food największym zainteresowaniem w pierwszym kwartale 2021 cieszyły się programy dietetyczne Optimal czyli bez żadnych wykluczeń, Active o zwiększonej ilości białka, Ketogeniczna o niskiej zawartości węglowodanów, Vege-Fish czyli wegetariańska z uwzględnieniem ryb oraz tzw. „Dieta Tarczycowa” wykluczająca gluten i laktozę, przeznaczona przede wszystkim dla osób mających problemy z niedoczynnością tarczycy oraz chorobą Hashimoto. Dieta Tarczycowa występuje u nas w dwóch wariantach: wegetariańskim i z mięsem. W zestawieniu ”Top 5” znalazła się po raz pierwszy w historii firmy wyprzedzając nieznacznie klasyczną dietę wegetariańską bez wykluczeń. – mówi Jakub Kukuła, pomysłodawca i założyciel Kukuła Healthy Food.

Wartość rynku diet pudełkowych szacowana jest aktualnie na ok. 2 mld złotych i w tym roku na pewno wzrośnie, ponieważ cały czas powstają nowe firmy. W pierwszym kwartale 2021 powstało nawet 100 kolejnych, jednak większość z nich ma zasięg lokalny. Kukuła Healthy Food jest jednym z liderów tej branży na skalę ogólnopolską. W 2020 roku firma zanotowała 18 mln złotych przychodu.

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze