Dedykowane dla mam i dzieci ubezpieczenie okazało się „strzałem w dziesiątkę” i idealnie trafiło w oczekiwania rynku. Polisa umożliwia elastyczne skonfigurowanie przez internet i w rozmowie z konsultantem optymalnej ochrony dla mamy i dziecka czy dzieci – zawiera m.in. ubezpieczenie zdrowia mamy i Zdrowie Urwisa, NNW dziecka, szybką pomoc dla dziecka na okoliczność niespodziewanych zdarzeń, a dla mamy – także pomoc prawnika.
Patrycja Kotecka, zarządzająca marketingiem w LINK4 zaznacza, że ten nowy produkt jako jedyne ubezpieczenie w Polsce miał swój reklamowy start tylko online, w internecie, bez wspomagania kampanią telewizyjną, i okazał się wielkim sukcesem. Jej zdaniem świadczą o tym choćby liczne podziękowania od mam, które zaznaczały, że wreszcie dostały „produkt ubezpieczeniowy, o jakim marzyły”.
Mottem produktu LINK4 MAMA jest „nie bój się bać”, a ambasadorką kampanii – Paulina Krupińska.