Akcja lojalnościowa z POLOzaurami to początek długofalowego projektu komunikacji marketingowej opartego na aktywnościach kierowanych do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców - czytamy w komunikacie prasowym firmy.
SPRAWDŹ KONIECZNIE: Popularny sklep poszerza swój asortyment. Tego jeszcze nie było!
- Po doświadczeniach z lat ubiegłych, w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się stworzyć projekt oparty o własną licencję, według własnego pomysłu – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket. – Siedem zaprojektowanych i stworzonych przez nas POLOzaurów to nie tylko wyśmienitej jakości maskotki, które można zabrać do domu, zbierając odpowiednią liczbę znaczków. Przygody tej szalonej siódemki dinozaurów zostały sfilmowane i stały się dla nas inspiracją do poruszenia problemów, z którymi codziennie borykają się rodzice naszych Maluchów. Zrobiliśmy to wspólnie z ekspertami z zakresu wychowania, psychologii i żywienia. POLOmarket jest Siecią, która zna i rozumie problemy i potrzeby swoich Klientów, i chce im pomagać poprzez dostarczanie atrakcyjnego i użytecznego kontentu – dodaje.
Filmowe przygody POLOzaurów poruszają ważne kwestie wychowawcze, m.in. dziecięce nawyki żywieniowe, problemy emocjonalne, więzi rodzinne czy niedostateczną aktywność ruchową. Perypetie POLOzaurów będzie można śledzić na dedykowanej stronie internetowej, w mediach społecznościowych Sieci POLOmarket, na kanale Youtube, a także za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Jak zdobyć POLOzaura? Wystarczy robić codzienne zakupy w POLOmarkecie przy użyciu karty lojalnościowej – POLOkarty lub e-POLOkarty i zbierać specjalne znaczki: papierowe lub wirtualne. Znaczek można otrzymać za każde wydane 30 zł. Dodatkowe znaczki zapewniają tzw. produkty premiowe oznaczone w sklepach i gazetkach symbolem POLOzaurów. Zebranie 50 znaczków uprawnia do odebrania POLOzaura za darmo, a po zgromadzeniu połowy znaczków maskotki można zakupić w cenie 24,99 zł. Akcja rusza 19 lutego i potrwa do 21 kwietnia 2020 r.