Na froncie walki z koronawirusem i COVID-19 jest nie tylko służba zdrowia, której pracownicy walczą na pierwszym froncie. W tym trudnym czasie również przedsiębiorcy stają się bezpiecznie przetrwać najcięższe chwile. Jednym z pomysłów w branży taxi jest odgradzanie strefy dla kierowców od pasażerów dla ich wspólnego dobra. - W związku z instalacją przegrody i wyłączeniem przedniego siedzenia pasażera z dostępności w kursie, taksówki te mogą przewozić o jedną osobę mniej niż pozwala na to liczba foteli w pojeździe - przekonują przedstawiciele iTaxi. Dodatkowo w aplikacji pojawiła się dodatkowa funkcjonalność, którą można wybrać, zamawiając taksówkę - “Przegroda ochronna”. - To wszystko po to, by zapewnić Pasażerom i Kierowcom możliwie jak najbardziej bezpieczne warunki przejazdu i pracy - dodają.
ZOBACZ TEŻ: Nowy sposób płacenia za kurs taxi. Rachunek wliczony do abonamentu za komórkę
SPRAWDŹ KONIECZNIE: Koronawirus. "Jak PRZETRWAĆ epidemię?" [WIELKI PORADNIK]
Firma wydała też listę ze specjalnymi zaleceniami i procedurami dla swoich kierowców na czas epidemii koronawirusa w Polsce. - Przed kursem pasażerowie mogą zostać zapytani czy nie macie gorączki. W przypadku wątpliwości kierowca może zaproponować bezdotykowy pomiar temperatury. Prosimy unikać dotykania przegrody ochronnej, klamek, oparć i innych elementów wewnątrz samochodu dłońmi, o ile to nie jest konieczne. Prosimy o rozliczenia bezdotykowe za pomocą karty lub poprzez aplikację, by ograniczyć do minimum konieczność bezpośredniego kontaktu. Ponadto kierowca jest zobowiązany do dezynfekcji klamek i innych najczęściej dotykanych elementów oraz możliwie jak najczęstszej dezynfekcji powierzchni lub ozonowania wnętrza pojazdu - czytamy w komunikacie prasowym iTaxi.