Bobby Burger

i

Autor: Materiały Prasowe Bobby Burger

Polska sieć burgerów jak McDonald's. Usługa drive thru w zamówieniach Bobby Burgera

2020-05-13 10:06

Największa polska sieć burgerowni szybko zareagowała na nową rzeczywistość spowodowaną pandemią koronawirusa. W pierwszej kolejności skupiła się na zamówieniach przez internet, odbiorze osobistym i ofercie dowozów. Część lokali Bobby Burger została zamknięta a sprzedaż online z tych punktów przeniesiona do innych lokalizacji, by w ten sposób realizować zamówienia ze wszystkich części danego miasta. Teraz sieć wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę drive thru.

Od 12.05 br. klienci sieci mogą również odebrać swoje zamówienie bez wychodzenia z samochodu, korzystając z usługi drive thru, która pilotażowo ruszyła w wybranych lokalach Bobby Burger w Warszawie: Woronicza, Żurawia, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saska.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Koronawirus w Polsce. Co Polacy jedzą podczas kwarantanny?

Jak to działa?
Klient może złożyć zamówienie w wygodny dla siebie sposób: telefonicznie, za pomocą aplikacji mobilnej lub strony www Bobby Burger. W komentarzu lub podczas rozmowy powinien zaznaczyć, że interesuje go opcja drive thru. W celu szybkiej identyfikacji wymagane jest także podanie modelu, koloru i numeru rejestracyjnego samochodu. Chwilę przed przyjazdem na miejsce poinformujmy obsługę lokalu o tym fakcie, najlepiej telefonicznie lub na Messengerze. Po zatrzymaniu się pod konkretną burgerownią wystarczy, że użyjemy dwa razy klaksonu lub zadzwonimy do obsługi a ona przyniesie nam jedzenie bezpośrednio do samochodu. W tym momencie osoby, które nie zapłaciły za zamówienie przez internet, będą mogły zrobić to za pomocą mobilnych terminali. 

CZYTAJ TEŻ: Polskie firmy zapłacą za samoloty dla Ukraińców. Czekać może nawet 2 mln ludzi!

– Usługę kierujemy do osób, które nie mają czasu na odbiór osobisty, wejście do lokalu. Przemieszczają się po mieście lub wracają do domu po pracy i chcą szybko zjeść ulubionego burgera. Ze względu na to, że obecnie nie możemy oferować konsumpcji na miejscu, staramy się zrobić wszystko, aby nasi stali klienci nie musieli rezygnować z naszych burgerów. Oczywiście tym samym liczmy na to, że nowa usługa pomoże nam finansowo przetrwać ten trudny czas dla całej branży gastronomicznej – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger.

Super Raport 12 V (goście: Miller, Zuber)
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj
Najnowsze