Nowość od Pyszne.pl
Nowy produkt w postaci karty debetowej ma za zadanie pomagać firmom dbać o swoich pracowników, wspierać ich i nawiązywać z nimi jeszcze lepszy kontakt, niezależnie od tego gdzie pracują. Rozszerzenie istniejącego cyfrowego dodatku na jedzenie pozwala sprostać oczekiwaniom pracowników, którzy po pandemii liczą na większą elastyczność i nowe benefity od pracodawców - czytamy w komunikacie firmy.
ZOBACZ: Żabka wylicytowała srebrny medal Marii Andrejczyk i zwróci go olimpijce!
- Wraz z przejściem na hybrydowy model pracy i powrotem do biur, Takeaway Pay rozbudowuje swoja ofertę, aby umożliwić pracownikom spożywanie posiłków w dowolnym momencie. Bez względu na to, czy są w domu, w drodze do pracy, w podróży służbowej czy podczas regularnych lunchów na świeżym powietrzu, Takeaway Pay to rozwiązanie, które zapewnia pracownikom korporacji rozległe korzyści związane z posiłkami - mówi Arkadiusz Krupicz, Country Manager i współzałożyciel Pyszne.pl.
"Jesteśmy zachwyceni, że widzimy coraz więcej firm korzystających z naszego rozwiązania", powiedział Kamran Zaki, COO w Adyen. "Nasze karty ułatwiają klientom korporacyjnym i pracownikom Pyszne.pl robienie zakupów i zamawianie posiłków. Dlatego też z niecierpliwością czekamy na to, kiedy zespoły HR skorzystają z natychmiastowego i przejrzystego przeglądu wydatków dla pracowników."
"W miarę jak sektor hotelarsko-gastronomiczny po pandemii dochodzi do siebie, rośnie również liczba podróży służbowych i wydatków" - powiedział Jan-Willem van der Schoot, przedstawiciel Mastercard. "Wraz z naszymi partnerami umożliwiamy szybkie, łatwe i bezpieczne dokonywanie płatności za podróże i wydatki, niezależnie od tego, czy odbywa się to z zacisza domowego, czy skądkolwiek indziej na świecie".
Produkt będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Holandii, Niemczech i Polsce w trzecim kwartale tego roku, a kolejne kraje będą dołączać do tej listy już wkrótce. Usługa Takeaway Pay jest już dostępna w 12 krajach.