Strategia firmy zakłada sukcesywne poszerzanie oferty, nie tylko o rozwijanie obszarów, które operacyjnie prowadzi samodzielnie (zamówienia przejazdu autem z kierowcą i wynajem hulajnóg siostrzanej marki hive), ale także przez integrację z innymi operatorami. W ten sposób, w ostatnich tygodniach na niemieckim rynku FREE NOW oprócz hulajnóg hive, dołączyło do swojej oferty również wynajem hulajnóg marki VOI, a teraz carsharing marki MILES.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Hulajnogi hive wracają w nowych barwach i aplikacji FREE NOW
- Ride-hailing pozostaje podstawą naszego biznesu, ale jednocześnie chcemy być dla naszych użytkowników partnerem w planowaniu miejskich przejazdów, dlatego cieszymy się, że już teraz możemy zaoferować w tej samej aplikacji dodatkowo wynajem hulajnóg i carsharing - mówi Silvia Fisher, Partnerships Vice President we FREE NOW - Naszym celem jest, by aplikacja FREE NOW oferowała użytkownikom możliwość wyboru przejazdu, który w danym momencie będzie odpowiadał ich potrzebom. Dalej rozwijamy współprace partnerskie z innymi operatorami i prowadzimy obecnie rozmowy z kolejnymi firmami na każdym z naszych rynków - dodaje.
Integracja z operatorem carsharingowym MILES wyznaczyła kierunek do podobnych działań w innych krajach, w których operuje FREE NOW. W Polsce, FREE NOW planuje rozszerzyć usługi w 2021 roku, dlatego już teraz zachęca do rozmów polskich operatorów zainteresowanych współpracą.