Od czasu uruchomienia aplikacja jest nieustannie rozwijana. Do tej pory POLOmarket wprowadził w niej m.in. jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość prezentacji produktów promocyjnych w formie wideo. Ponadto w tym czasie POLOmarket udostępnił Klientom kilka akcji lojalnościowych, w których mogli zbierać e-znaczki przy użyciu aplikacji i jako jedna z pierwszych sieci przeprowadził dedykowaną akcję wyłącznie dla użytkowników tradycyjnej POLOkarty i e-POLOkarty - czytamy w komunikacie prasowym.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Polskie markety nie chcą marnować żywności. Grupa POLOmarket przekaże swoje nadwyżki
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było kolejnym istotnym etapem w procesie digitalizowania naszej komunikacji i okazało się ogromnym sukcesem. Pozwoliło nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta o kilkaset tysięcy zupełnie nowych użytkowników, a także wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem przy wykorzystaniu zintegrowanej trzyetapowej komunikacji e-mail, mobile push i sms. Dzięki czemu uzyskujemy wyjątkowo wysokie CTR przy optymalnych kosztach każdej kampanii, precyzyjnie docierając do naszych Klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.
SPRAWDŹ TEŻ: Niedziele handlowe 2020. Czy 26 stycznia zrobisz zakupy?
Aplikacja mobilna jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego tradycyjnej POLOkarty. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia współdzielonych list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci oraz w łatwy i szybki sposób przejrzeć gazetki promocyjne.