Startuje pierwsze w Polsce mobilne biuro [ZDJĘCIA]

2020-07-01 18:24 Łukasz Trybulski
Biuro na kółkach
Autor: Materiały prasowe Biuro na kółkach

Pierwsze w Polsce mobilne biuro właśnie rozpoczęło swoją działalność. Oferta wynajmu w pełni wyposażonego biura na kółkach, dostosowanego do prowadzenia spotkań z klientami w terenie, to odpowiedź na potrzebę coraz bardziej popularnej pracy zdalnej, a także sposób na redukcję kosztów w firmie.

Mobilne biuro, w zaaranżowanym na te potrzeby specjalnym samochodzie, jest w pełni wyposażone i dostosowane do potrzeb biurowych. W środku znajdują się m.in. meble biurowe, videowall, urządzenie wielofunkcyjne z drukarką i skanerem, sieć WiFi i 5 gniazdek 230V. Wygodę użytkowania zapewnia komfortowa przestrzeń i klimatyzator z funkcją grzania i chłodzenia, a także regulowane oświetlenie LED. Dodatkowym atutem jest miejsce na reklamę firmy, które pozwoli spersonalizować auto przed wizytą u klientów - czytamy w komunikacie prasowym.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Jak tworzy się biznes w czasie epidemii [WYWIAD]

- Żyjemy obecnie w wymagającym środowisku gospodarczym. Przedsiębiorstwa szukają oszczędności, ale jednocześnie muszą świadczyć usługi na najwyższym poziomie dla klienta. Zastanawialiśmy się jak odpowiedzieć na te potrzeby - czy powiedziano już wszystko w kwestii formatów przedsiębiorstw? W teorii znaliśmy sprawdzoną japońską koncepcję Just in Time, która mówi o dostarczaniu materiałów i innych dóbr w ściśle określonych ilościach oraz konkretnym miejscu i czasie - co w efekcie ma prowadzić do oszczędności. Połączyliśmy potrzebę bycia dla Klienta „tu i teraz” z podejściem „just in time – mówi Łukasz Gołda, współzałożyciel #biuronakółkach.

Jak to działa?
Usługa uwzględnia opcję dojazdu do klienta (np. w celu prezentacji produktu, usługi lub podpisania umowy w dogodnym miejscu), pozwala też na prowadzenie spotkań w dowolnej przestrzeni (np. pod siedzibą firmy).  Samochód mogą wynająć przedsiębiorcy z dowolnej branży. W środku pojazdu zastosowano stonowaną i neutralną kolorystykę celem dopasowania się do identyfikacji wizualnej firmy aktualnie korzystającej z mobilnego biura. W #biuronakółkach przewidziano bezinwazyjną możliwość zamieszczenia materiałów reklamowych w środku (miejsca na plakaty), jak i na zewnątrz samochodu (logo, reklama na magnes).

- Chcemy, aby klient wręcz zapomniał, że pracuje „w terenie”. Może to być rozwiązanie na przykład dla firm deweloperskich, które nie posiadają stacjonarnego biura sprzedaży na terenie inwestycji (lub chcą zorganizować dzień otwarty), ale widzę też możliwe zainteresowanie ze strony agencji nieruchomości, banków, towarzystw ubezpieczeniowych, czy firm doradczych. Wierzę, że może być to również atrakcyjna opcja dla firm, które szukają niestandardowej formy reklamy i nowego sposobu na dotarcie do klientów – ocenia Piotr Steć, pomysłodawca #biuronakółkach.

SPRAWDŹ TAKŻE: Lidl zamknie na miesiąc sklepy. Sprawdź, czy zrobisz zakupy [LISTA SKLEPÓW]

Przedstawiciele firmy przekonują, że mobilne biuro jest także odpowiedzią na nagłą potrzebę pracy zdalnej, wywołaną pandemią koronawirusa. Aby zachować bezpieczeństwo powierzchnie w samochodzie są każdorazowo dezynfekowane i ozonowane. W mobilnym biurze znajdują się także płyn do dezynfekcji rąk oraz maseczki i jednorazowe rękawiczki.

dr Pietrzyk-Zieniewicz: Za Dudą stoi cień Kaczyńskiego [Super Raport]

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Najnowsze