Wielkie zmiany w sieci stacji paliw AVIA. Firma startuje z Eat&Go i nowym designem [ZDJĘCIA]

2020-07-23 11:48 Łukasz Trybulski
Avia/Unimot
Autor: materiały prasowe

Nowy design stacji paliw, nowoczesne wnętrza, strefa restauracyjna oraz wysokiej jakości kawa — już dziś koncept gastronomiczny Eat&Go, sygnowany jakością marki AVIA, powita pierwszych klientów na nowo otwartych stacjach własnych AVIA w Poznaniu.

Grupa UNIMOT S.A. nie zwalnia prac nad rozwojem sieci AVIA i otwiera dwie kolejne stacje paliw pod tą marką. Nowe punkty zlokalizowane są w Poznaniu przy ulicach Grunwaldzkiej 104c oraz Księcia Mieszka I 40 i zarządzane będą bezpośrednio przez UNIMOT S.A.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Spółka UNIMOT Energia i Gaz z impetem wchodzi na rynek fotowoltaiki [ROZMOWA]

- Bardzo się cieszę z pozyskania nowych stacji w sieci AVIA w tak doskonałych lokalizacjach jak te w Poznaniu. Jestem przekonany, że nasza szwajcarska marka zyska dzięki temu nowych klientów — mówi Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający siecią AVIA w Polsce i na Ukrainie. To dla nas bardzo ważny moment. Eat&Go to format na skalę europejską, chcemy konkurować z najlepszymi na rynku, zarówno pod względem jakości produktów i usług, jak i wyglądu naszych stacji — dodaje Nowek. 

Najnowsze rozwiązania wprowadzanie na stacjach sieci AVIA to wysmakowane połączenie minimalizmu, modnej kolorystyki, trendów rynkowych oraz ergonomii nowoczesnego sklepu typu convenience: wygodna strefa relaksu z regularnymi gniazdkami i wejściami USB do ładowania telefonów, nowoczesne oświetlenie z designerskimi lampami wiszącymi, właściwe rozplanowanie dróg komunikacji oraz zmodernizowane toalety. We wnętrzach dominuje jasna kolorystyka — lekkie połączenie beżów i szarości z elementami drewna oraz przykuwającymi wzrok akcentami w najpopularniejszym w ostatnim czasie kolorze musztardowym. 

- W związku z dynamicznym rozwojem sieci stacji paliw AVIA oraz samej marki, odświeżenie designu stacji oraz wprowadzenie nowej marki własnej uznaliśmy za priorytet naszych działań — przyznaje Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu UNIMOT S.A. Przeprowadziliśmy szereg badań, z których wynika, że wybrany brand jest najbardziej dopasowany do oczekiwań naszych klientów. Jestem niezwykle dumna, że mogę zaprezentować dzisiaj efekty ostatnich kilkunastu miesięcy wytężonej pracy: nowoczesny koncept gastronomiczny z wyśmienitą kawą. Będzie przytulnie, świeżo, smacznie i wygodnie — tak, jak oczekują konsumenci — dodaje Bobrukiewicz.

Super Biznes 17 VII

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Najnowsze