Od stycznia 2021 r. w zasięgu usługi Everli będzie prawie 9 milionów osób, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, E. Leclerc, Lidl czy Spar. Dotychczas, usługa była dostępna w Warszawie i okolicach (Piastów, Pruszków, Zielonka, Marki, Ząbki i Piaseczno), w Bydgoszczy, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Trójmieście, Tychach i Wrocławiu.
Woda droga jak cola? Wszystko przez podatek cukrowy
- Nasz model sprzedaży gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo oraz szybkość. Nasi klienci kupują on-line produkty spożywcze bez wychodzenia z domu, bez kolejek, z dostawą nawet tego samego dnia. O tym, jak bardzo nasza usługa jest potrzebna świadczy fakt, że dokładnie rok temu obsługiwaliśmy cztery miasta, a dziś jest ich 6 razy więcej. Rozwój naszej usługi oznacza również wzrost liczby miejsc pracy w kolejnych miastach - podkreśla Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
Polacy dużo chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał – na ten stan rzeczy miał wpływ również koronawirus. Klienci Everli mają do dyspozycji stronę internetową everli.pl oraz dedykowaną aplikacją na urządzenia mobilne. - Everli stale monitoruje sytuację związaną z COVID-19, reagując na bieżąco na najnowsze zalecenia. Dwukrotne wprowadziliśmy darmową dostawę dla seniorów – osób 60+, które są szczególnie narażone na zachorowanie czy powikłania. Nasi Szoperzy dostarczają zakupy bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową - dodaje Podkowińska-Tretyn.