Poczta Polska szturmem wchodzi na rynek e-commerce

2015-10-01 13:19

Poczta Polska startuje z eSklepem, który jest skierowany do mały i średnich firm, którym ma ułatwić prowadzenie biznesu w internecie. Nowość w państwowej spółce pocztowej ma zapewnić sprawną obsługę wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. W ramach promocji Poczta Polska bezpłatnie dostarczy wszystkie zamówienia do klienta.

Poczta Polska precyzyjnie skierowała swoją ofertę do określonych grup klientów: ma przede wszystkim trafić do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.

Zobacz koniecznie: Nie wskażesz, kto kierował autem? Możesz dostać 5 tys. zł grzywny

– Chcemy połączyć dwie usługi: przesyłki kurierskie oraz dostarczanie opakowań. Otworzyliśmy sklep internetowy z pełną gamą opakowań oraz produktów do pakowania. Oferujemy kartony, koperty, tekturę, taśmy pakowe, wypełniacze oraz folie stretch – mówi Edyta Rusińska, dyrektor Biura Rozwoju Handlu w Poczcie Polskiej – Klienci coraz chętniej kupują w Internecie i otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych Poczty Polskiej wśród których obsługa branży eCommerce jest priorytetem.

Zakup w eSklepie nie wymaga zakładania konta, klienci mogą dokonywać zamówień jako gość. Jednak założenie konta umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów w przyszłości i pełny wgląd w historię zamówień - wybór metody zakupu należy do klienta.

Proces sprzedaży będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania.

 

Źródło: Materiały prasowe

Najnowsze