Nie działają numery w Virgin Mobile

i

Autor: Shutterstock

Awaria w Play. Numery w Virgin Mobile już działają [AKTUALIZACJA]

2016-12-12 17:57

Jak na ironię, na awarii w Play UcierpiELI klienci Virgin Mobile. Osoby, które przeniosły numer do tej sieci, miały wyłączone numery telefonów. Oznacza to, że straciły dostęp do kontaktów zapisanych na karcie, nie mogły wykonywać połączeń głosowych, odbierać telefonów, ani wysyłać i odbierać sms-ów.

O awarii w sieci Play donosiliśmy w niedzielę 11 grudnia, jednak pierwsze zgłoszenia poszkodowanych klientów miały miejsce już 8 grudnia. Mimo że zwróciliśmy się do Biura Prasowego Play z prośbą o wyjaśnienia, operator wstrzymał się od komentarza. Udało nam się jednak ustalić, kogo dotyczył problem.

- Problem z aktywacją dotyczy kilkudziesięciu numerów, które nie zostały aktywowane po procesie przeniesienia. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszym partnerem infrastrukturalnym i pracujemy nad jak najszybszym uruchomieniem nieaktywnych numerów. Właściciele już aktywowanych numerów mogą normalnie korzystać z usług – wykonywać połączenia, wysyłać wiadomości i korzystać z Internetu – wyjaśniała Matylda Żemajtis z Biura Prasowego Virgin Mobile 12 grudnia.

Zobacz także: Poważna awaria w sieci Play. Numery telefonów w Virgin Mobile nie działają

Z relacji jednej z naszych czytelniczek wynika, że karta SIM mogła być nieaktywna także w przypadku osób, które wyrobiły jej duplikat. Sytuacja była o tyle skomplikowana, że Virgin Mobile korzysta z infrastruktury Playa. Nie może więc samodzielnie zapanować nad sytuacją. O usunięciu usterki zostaliśmy poinformowani 14 grudnia.

- W przypadku Virgin Mobile nie możemy mówić o masowej awarii. Jednak w związku z tym, że korzystamy z infrastruktury sieci Play, pojawiła się niewielka pula numerów, które po przeniesieniu nie zostały aktywowane prawidłowo. (...) Jesteśmy w stałym kontakcie z naszym partnerem infrastrukturalnym i pracujemy nad jak najszybszym uruchomieniem nieaktywnych numerów – zapewniała Matylda Żemajtis. – Problem z aktywacjami nie dotyczy raczej określonego obszaru kraju. Są to odosobnione przypadki, nad których rozwiązaniem intensywnie pracujemy. – dodała 12 grudnia.

Źródło: multipr.pl

Najnowsze