Facebook pracuje nad wprowadzeniem możliwości składania zamówień i dokonywania transakcji bez konieczności opuszczania strony. Dzięki temu użytkownik wprost z Facebooka będzie mógł kupić wybrany produkt, którego reklama jest umieszczona na FB. Wystarczy, że reklamodawca umieści przycisk „Kupuję” przy danym produkcie, podaje tvp.info.pl. Jeśli zaś użytkownik kliknie przycisk, ale w końcu rozmyśli się i nie dokończy transakcji, wówczas reklama produktu nadal będzie się mu wyświetlała, zaś ci, którzy produkt kupili nie będą więcej widzieli reklamy.
"Lubię to" i "Kupuję"!
Zdaniem Kevina Bobowskiego, wicedyrektora ds. marketingu w Facebooku, przycisk „Kupuje” stanie się prawdziwą rewolucją na Facebooku. Póki co portal testuje przycisk „Kupuję” we współpracy z kilkoma firmami, chce sprawdzić, czy pojawienie się opcji da oczekiwane rezultaty i zyska uznanie użytkowników. Kiedy użytkownicy będą mieli możliwość wypróbowania nowego przycisku? Nie wiadomo.
ZAPISZ SIĘ: Codzienne wiadomości Super Expressu na e-mail
Zobacz: Pamiętaj, już w sobotę CROCS-y w Lidlu! Znów będzie bitwa?