Internetowe, płatne wydanie The Times traci na popularności

2010-07-20 11:14

Internetowe wydanie The Times gwałtownie traci na popularności od czasu wypisania się z Google’a i wprowadzeniu płatnych artykułów. Stronę, póki co, subskrybuje 35 tysięcy czytelników. Zgodnie z zapowiedziami, gazeta postanowiła zerwać z darmowymi treściami, dzięki którym zarabiała na reklamach.

Zdaniem władz wydawnictwa, zwiększy to poziom i rentowność portalu. Jak się okazuje, może ich czekać zamiast tego wielkie rozczarowanie.

Po darmowym okresie próbnym stronę odwiedzało 150 000 tysięcy osób. Po wprowadzeniu płatnych artykułów, liczba ta spadła do… 15 000.

Warto jednak zaznaczyć, że dane te nie są oficjalne, a pochodzą z „dobrze poinformowanego źródła”, a konkretnie od byłego dziennikarza The Times. Dodatkowo, wykupiono 12 500 subskrypcji dla urządzeń z systemem iOS.

Polecamy również na Chip.pl: Zmiany i ułatwienia na GG.pl

Najnowsze