Nowa aplikacja PeoPay jest nowoczesna i stworzona w całości przez zespoły biznesowe, IT oraz bezpieczeństwa Banku Pekao. Zastosowano w niej najnowsze dostępne technologie.
- Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybsza, bardziej intuicyjna i już dziś ma nowy moduł inwestycyjny, a także jeszcze sprawniejszy moduł realizacji przelewów. Za kilka tygodni będzie można w niej kupić bilety komunikacji miejskiej i opłacić parking. Ale to na pewno nie koniec zmian. Przy tworzeniu najnowszej wersji wsłuchiwaliśmy się przede wszystkim w opinie naszych klientów, testujących aplikację – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
Bilet na autobus, tramwaj czy metro będzie można kupić w aplikacji bez potrzeby szukania biletomatu lub sklepu. Wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay, kliknąć w zakładkę „Więcej” i tam odnaleźć „bilety komunikacyjne”, wybrać miasto i rodzaj biletu. Obecnie trwa pilotaż systemu, a nowa usługa będzie dostępna dla wszystkich użytkowników już niebawem.
Na koniec września 2021 PeoPay miał blisko 2 miliony aktywnych użytkowników. Szybko rozwijającą się odnogą PeoPay jest aplikacja dla dzieci do 13. roku życia PeoPay KIDS z blisko 60 tys. użytkowników, którzy zgromadzili 44 mln zł depozytów, około 90 proc. z nich ma karty płatnicze.