Kolejna kradzież w sieci

i

Autor: MAT. PRASOWE Cyberprzestępstwa na Warmii i Mazurach

Liferay DXP 7.4 – nowa odsłona nagradzanej platformy dla e-commerce

2021-11-15 4:37

Nowa wersja platformy Liferay DXP 7.4 odpowiada na trend digitalizacji, umożliwiając przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej i bezpieczne przejście na modele e-commerce. Dzięki zaawansowanym funkcjom, każda nowa odsłona tego oprogramowania zwiększa szanse i możliwości w budowaniu cyfrowych doświadczeń B2B i B2E. Organizacje mogą teraz szybko dostosować swoje cyfrowe kanały sprzedaży do zmieniających się wymagań kupujących, sprzedawców, partnerów i pracowników, a także przyspieszyć proces transformacji cyfrowej i bezpiecznego przechodzenia na model e-handlu.

Firmy i organizacje mogą skutecznie wdrożyć cyfrową sprzedaż dzięki wielokanałowym rozwiązaniom intranetowym, portalowym, handlowym i integracyjnym. Wiąże się to ze stworzeniem bezpiecznych i funkcjonalnych rozwiązań technologicznych dla e-handlu B2B. W ich efekcie następuje obniżenie kosztów obsługi klienta (zastosowanie portali samoobsługowych), ujednolicenie rozporoszonych systemów IT (rozbudowane możliwości integracji) oraz zwiększenie wydajności pracowników (wykorzystanie nowoczesnego Internetu B2E). Według firmy doradczej McKinsey firmy, które są skłonne do zmian w obliczu nowej cyfrowej ery, mogą poprawić swoje wyniki finansowe i operacyjne aż do 30 proc.

ZOBACZ: Kolejny lockdown. Praca zdalna i obowiązkowe testy dla nieszczepionych niemal pewne

EKG 2021 JERZY BUZEK - Jerzy Buzek: boje się, że PiS wyprowadzi nas z Unii Europejskiej

– Cieszymy się, że możemy wciąż dostarczać nowe, ulepszone rozwiązania cyfrowe, które pomagają zarówno firmom, jak i ich pracownikom – niezależnie od ich zaawansowania technologicznego – pracować szybciej i sprawniej. Nowa wersja platformy Liferay DXP 7.4 to odpowiedź na potrzeby wszystkich użytkowników pracujących w złożonych środowiskach B2B, B2C i B2E, aby dostarczyć im bardziej przystępne i konfigurowalne funkcje w dzisiejszym świecie cyfrowych wyzwań. Tym bardziej w obliczu zmian jakie zaszły na rynku w ciągu ostatnich dwóch lat, potrzeba bycia przygotowanym i umiejętność szybkiego reagowania na nowe uwarunkowania, stały się kluczowym czynnikiem sukcesu – powiedział Damian Rochman, wiceprezes ds. zarządzania produktami, Liferay.

Platforma Liferay DXP 7.4 dostarcza użytkownikom biznesowym funkcje do tworzenia, zarządzania i ulepszania cyfrowych doświadczeń klienta poprzez wgląd w analizę danych i zaawansowane możliwości low-code/no-code. Niezależnie od ilości pracowników i tego, czy pracują mobilnie, organizacje mogą skupić się na redukcji kosztów i dalszych wysiłkach w rozwoju i utrzymaniu wysokiego poziomu cyfrowych usług. Korzyści z tego odniosą także zespoły informatyków, którzy mogą wykorzystać platformę Liferay jako podstawę do tworzenia lub rozwoju połączonego i stabilnego środowiska korporacyjnego.

Sonda
Czy ceny mieszkań są za wysokie?

Najważniejsze funkcje platformy Liferay DXP 7.4: 

  • Kreator zapytań – faktyczni użytkownicy nie powinni być całkowicie zależni od zespołów IT, które na co dzień pomagają im budować lub modyfikować cyfrowe doświadczenia. Dzięki możliwościom low-code/no-code, za pomocą Liferay DXP 7.4 mogą oni łatwo i szybko tworzyć treści, których potrzebują. Nowa aplikacja Liferay Search Experiences pozwala na zmianę domyślnych ustawień przeglądarki i budowanie własnych algorytmów wyszukiwania (np. edycję terminowości, odfiltrowanie wyników, uwzględnienie geolokalizacji itp.) za pomocą niekodowanego kreatora zapytań Blueprints.
  • Kreator aplikacji o niskim poziomie kodowania – użytkownicy biznesowi mogą również tworzyć własne aplikacje, odciążając zespoły IT, które mogą skupić się na bardziej złożonych
  • i strategicznych zagadnieniach. Użytkownicy mogą wykorzystywać Liferay Objects do personalizacji platformy DXP, co pozwala na tworzenie i zarządzanie obiektami, dodawanie pól, układów obiektów i ich wzajemnej relacji oraz definiowanie zakresu dla każdego niestandardowego obiektu. Aplikacja Liferay Objects jest w pełni zintegrowana z istniejącymi frameworkami Liferay DXP, takimi jak Workflows, Headless i uprawnieniami do nich.
  • Czatbot – klienci mogą w łatwy sposób komunikować się z przedstawicielami handlowymi i/lub serwisowymi dzięki integracji z chatbotem w wersji 7.4. Liferay dostarcza gotowe rozwiązania dla różnych dostawców, w tym Liveperson.
  • Audyty dostępności i SEO – pozwalają na szybkie sprawdzenie zgodności strony z najlepszymi praktykami w zakresie wydajności, dostępności i metadanych dla wyszukiwarek. Użytkownicy zyskują dostęp do ostrzeżeń i wskazówek, jak poprawić każdą z kategorii.
  • Autotłumaczenie zawartości witryny – twórcy treści na firmowe strony mogą zaoszczędzić czas, skupiając się jedynie na edycji i dopracowaniu już przetłumaczonej zawartości.
  • Integracja z DocuSign – aby usprawnić obieg dokumentów i umów, Liferay zintegrował się z DocuSign, dostawcą rozwiązań w zakresie zarządzania umowami elektronicznymi. Dzięki temu użytkownicy mogą przeglądać status wysłanych dokumentów, a także pobierać już podpisane umowy lub formularze.
Najnowsze