Facebook Randki - jak działa i jak uruchomić aplikację? [INSTRUKCJA]

i

Autor: canva.com Facebook Randki - jak działa i jak uruchomić aplikację? [INSTRUKCJA]

Lockdown i praca zdalna. Jak zarządzać czasem i zdrowiem pracowników poprzez aplikacje

2020-11-04 7:10

Badanie Xerox Future of Work pokazują, że aż 82% pracowników powróci do biur w przeciągu następnych 12-18 miesięcy*. Co ciekawe, dla wielu firm podstawą do ich rozwoju będzie zatrudnianie osób wykonujących pracę w sposób zdalny. Pomóc w tym może aplikacja Xerox Team Availability, która ma ułatwić tę transformację i zapewnić bezpieczne przesyłanie danych dot. dyspozycyjności pracownika.

Nowa aplikacja od Xerox ma za zadanie przekazać pracodawcy informacje m.in. o tym, gdzie jest pracownik i czy jego zespół pracuje. Ma to kluczowe znaczenie dla zarządzania elastycznymi środowiskami pracy, w których rośnie odsetek pracowników dzielących czas między domem a miejscem pracy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: TO KONIEC popularnej aplikacji Endomondo! Jak nie stracić danych i je przenieść?

- Zarządzanie rozproszonym zespołem pracującym zdalnie jest dużym wyzwaniem dla organizacji. Firmy muszą wiedzieć, kto jest dostępny i gdzie, aby móc podejmować lepsze decyzje np. podczas delegacji obowiązków. Nasza aplikacja zapewni menedżerom z rozproszoną strukturą organizacyjną pracowników wiedzę na temat ich pracy w czasie rzeczywistym. - tłumaczy Joanne Collins Smee, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. Handlowych, SMB i kanałów, Xerox.

Super Biznes 5 X

Bezpieczny powrót do biurW przeciwieństwie do innych narzędzi wykorzystywanych do zarządzania frekwencją, które są wdrażane tygodniami, Team Availability jest gotowy do użycia w ciągu kilku godzin. Zapewnia autoryzowanym użytkownikom dostęp do danych, którymi można zarządzać - łącznie z uprawnieniami dot. ich udostępniania. Xerox wykorzystuje aplikację wśród pracowników, aby przeprowadzać codzienne kontrole stanu zdrowia pod kątem narażenia na COVID-19. Śledzenie tej aktywności pozwala na stopniowy i bezpieczny powrót do biur.Prestiżowa brytyjska fundacja NHS Trust w Wielkiej Brytanii była pierwszą organizacją, która wprowadziła aplikację Xerox Team Availability App, aby uzyskać dostęp do statusu kluczowych pracowników w Trustie i jego nowo przydzielonych lokalizacjach w szczycie pandemii.

CZYTAJ TEŻ: Lockdown w Polsce. PKP Intercity wycofuje pociągi przez koronawirusa. Zmiany od 6 listopada

- Ważne jest, aby firma zapewniająca leczenie wiedziała, którzy opiekunowie są dostępni do pracy. Aplikacja Xerox Team Availability została wdrożona z błyskawiczną prędkością i otrzymywaliśmy aktualizacje od personelu dotyczące ich dostępności w czasie rzeczywistym. W rezultacie zawsze mogliśmy upewnić się, że nasi pacjenci są pod odpowiednią opieką - powiedziała Linda Watts, szef dokumentacji medycznej, Imperial College Healthcare NHS Trust.

Aplikacja jest zgodna z RODO i działa na zasadzie modelu opartego na subskrypcji - pozwala klientowi, który się w niej zarejestruje, na używanie Team Availability tak długo, jak tego potrzebuje. Może to robić zarówno z poziomu komputera, jak i telefonu. Aplikacja jest dostępna do pobrania na smartphony w App Store i Google Play Store.

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze