OPPO Reno3

i

Autor: materiały prasowe

Marka technologiczna OPPO świętuje 16. rocznicę powstania [ZDJĘCIA]

2020-09-19 15:22

OPPO, globalny producent urządzeń mobilnych, świętuje 16-lecie powstania. To ważne wydarzenie w historii koncernu, który bezustannie rozwija się i tworzy innowacyjne rozwiązania. W ciągu ostatnich kilku lat OPPO wyrosło na innowatora w obszarze inteligentnych urządzeń.

16 lat jak jeden dzień. W 2020 roku OPPO zdołało wprowadzić na rynek szereg przełomowych rozwiązań technologicznych w obszarze łączności 5G, SI, obrazowania i szybkiego ładowania VOOC, a najnowsze innowacje i osiągnięcia znalazły zastosowanie w sprzętach i urządzeniach dla konsumentów.

ZOBACZ TAKŻE: Tinder Plus za darmo! Jak włączyć usługę premium w popularnej aplikacji randkowej?

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że udało nam się zajść tak daleko i że świętujemy tę piękną rocznicę.  Jestem bardzo wdzięczny wszystkim tym, którzy przez te lata byli częścią zespołu OPPO - klientom, partnerom i pracownikom, których wsparcie i zaangażowanie w ciągu ostatnich 16 lat sprawiły, że odnieśliśmy sukces - Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

W sierpniu br. OPPO przedstawiło premierową technologię hybrydowego zooma nowej generacji, która wyznacza całkiem nowe standardy w obszarze jakości obrazu. Co więcej, koncern zaprezentował szereg rozwiązań w obszarze ładowania, m.in. technologię szybkiego ładowania 125 W, która sprawiła, że OPPO stał się niekwestionowanym liderem branży na tym polu. OPPO z sukcesem wdrożyło także pierwsze samodzielne sieci 5G (SA) na terenie Wielkiej Brytanii i dostarczyło pierwsze w Europie usługi plasterkowania sieci 5G SA. Na ten moment OPPO współpracuje z przeszło 50 globalnymi operatorami, w celu przyśpieszenia procesu komercjalizacji sieci 5G na ogromną światową skalę. Co więcej, koncern zdobył również pierwsze miejsce w kategorii SI podczas CVPR 2020 oraz powołał do życia dział ds. inteligentnej percepcji i interakcji, które prowadzi prace nad rozwojem najnowszych technologii SI.

SPRAWDŹ TEŻ: OPPO Watch trafił do sprzedaży w Polsce. Dwie wersje smartwatcha w niezłych cenach [ZDJĘCIA]

Wraz z utworzeniem Oddziału ds. inteligentnych urządzeń mobilnych, na rynek trafiły sprzęty z obszaru IoT, takie jak słuchawki bezprzewodowe, smartwatche i routery CPE 5G. Oprócz rozwijania rynku smartfonów, OPPO stawia sobie za cel utworzenie inteligentnego ekosystemu. OPPO opracowało kluczowe technologie sprzętowe, elementy oprogramowania i usługi sieciowe. OPPO to marka skupiona wokół potrzeb konsumentów. Dlatego też najnowsza wersja systemu operacyjnego ColorOS została stworzona z myślą o użytkownikach z dysfunkcją wzroku, słuchu oraz innymi formami niepełnosprawności i wprowadza funkcjonalności, które pomagają zniwelować bariery w użytkowaniu sprzętów - m.in. TalkBack, funkcja gotowości i Menu dostępności. Liczba miesięcznych aktywnych użytkowników systemu ColorOS na świecie wynosi obecnie ponad 370 milionów. 

- Technologia powinna nie tylko wzbogaca ćnasze życie, ale także zbliżać nas do świata i innych ludzi. Takie było założenie OPPO od początku naszej drogi. W dłużej perspektywie OPPO będzie nadal dostarczać konsumentom na całym świecie lepsze doświadczenia technologiczne z pomocą naszych przyjaciół, a w rezultacie tworzyć otwarty i inteligentny ekosystem - Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

Przez Covid-19 nie może uzyskać świadczenia 500+
Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze