MySpace pospiesznie wycofuje się z Polski

2009-03-12 12:35

Kolejna wielka inwestycja medialna Ruperta Murdocha w naszym kraju nie powiodła się. Po porażce z inwestowaniem w TV Puls przyszedł czas na likwidację warszawskiego oddziału serwisu MySpace.

Murdoch, jeden z najpotężniejszych światowych magnatów medialnych, do którego należy m.in. "The Daily Telegraph", "The Sun" czy telewizja Fox News, kolejny raz musiał ustąpić pola konkurencji. W Polsce nie przyjął się serwis społecznościowy MySpace, który w wielu innych krajach jest niezwykle popularny.

Jak pisze "Dziennik", w Polsce MySpace funkcjonował od października. Chociaż szefowie portalu nie zdradzają przyczyn zamknięcia polskiego oddziału, prawdopodobnie chodzi o bezskuteczną walkę z konkurencją.

W rankingach MySpace plasował się daleko w tyle za najpopularniejszymi portalami społecznościowymi - m.in. Naszą-Klasą i Facebookiem. Małe zainteresowanie serwisem na rynku utrudniało też pozyskiwanie reklam, co znacznie obniżało zyski z serwisu.

Teraz polskojęzycznym serwisem mają zarządzać ludzie pracujący w berlińskim oddziale MySpace.

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze