O tym, że centrum logistyczne sklepu internetowego to dobre miejsce na celebrowanie mikołajek przekonały się wszystkie dzieci pracowników Morele. Podczas wydarzenia organizowanego przez firmę mogły m.in. zobaczyć od kuchni, jak wygląda centrum logistyczne oraz poznać drogę, jaką pokonuje zamówienie zanim trafi do paczkomatu. - Mamy świadomość tego, że czasem wytłumaczenie najmłodszym tajników pracy w e-commerce może stanowić nie lada wyzwanie. Dlatego postanowiliśmy, aby z okazji Mikołajek dzieci pracowników naszej firmy w formie zabawy mogły zobaczyć namiastkę tego jak funkcjonuje sklep internetowy. Podczas wizyty w naszym magazynie w Sosnowcu przez chwilę mogły poczuć się jak część teamu realizując, pakując i wysyłając swoje zamówienie - mówi Karolina Palej-Wójcik, HR Manager w Morele.
Podczas imprezy mikołajkowej organizowanej przez markę Morele najmłodsi na chwilę wcielili się w rolę pracowników centrum logistycznego, aby skompletować swoje zamówienie składające się ze słodyczy, które wcześniej były dla nich przygotowane na półkach. Następnie przykleiły na nie list przewozowy i wysłały do paczkomatu znajdującego się w pobliżu ich domu.
- Wiemy, że centrum logistyczne sklepu internetowego to nietypowe miejsce do celebrowanie mikołajek. Dlatego jako inicjator tego wydarzenia zadbałem o to, aby wszystkie czynności z udziałem dzieci odbywały się pod czujnym okiem osób odpowiedzialnych za organizację pracy i bezpieczeństwo w naszym centrum logistycznym - mówi Kamil Warso, Logistics Center Director.