Benefity obejmują pozycjonowanie w popularnej zakładce „Kolekcje” w AppGallery, banery na stronie głównej, możliwość oferowania klientom specjalnych ofert w zakładce „Prezenty”, czy dostęp do notyfikacji push, które pozwolą informować klientów o najważniejszych informacjach o aplikacji. Na twórców czeka też profesjonalny zespół techniczny, który poprowadzi przez każdy etap integracji, wsparcie zespołu zajmującego się biznesowym aspektem (dotarcie do jak największej liczby odbiorców oraz wsparcie marketingowe w postaci 5 lub 10 dni darmowych reklam o wartości nawet 250 euro za dzień). Dodatkowo, deweloperzy mogą zatrzymać aż 90 proc. przychodów pochodzących z kliknięć w reklamy.
Aplikacja mobilna Alior Banku już dostępna w AppGallery
- Chcemy pobudzić firmy i twórców aplikacji, szczególnie z branży handlu internetowego, do przyspieszenia wdrażania aplikacji do AppGallery i integrowania ich z HMS. Użytkownicy AppGallery szukają nowych aplikacji, które dzięki odpowiedniej ich ekspozycji i promocji, staną się bardziej widoczne – mówi Wang Heng, wiceprezes ds. Global Partnerships i Eco-Development w Huawei Consumer Business Group w Europie Środkowo-Wschodniej i krajach nordyckich.
Aby powalczyć o pakiet promocyjny, wystarczy do 31 grudnia zintegrować swoją aplikację z HMS lub zadeklarować jej integrację zgłaszając się na stronie: https://id7.cloud.huawei.com/CAS/portal/userRegister/regbyemail.html. Każda zgłoszona aplikacja będzie analizowana i oceniana, a pakiet korzyści otrzymają wybrane aplikacje.
W sklepie AppGallery znajduje się już ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali globalnej jest ich już blisko 96 tysięcy. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników z całego świata.