– Od kilku lat współpracujemy z uznanymi projektantami i rozpoznawalnymi markami modowymi. Dzięki temu projekty te mają szansę trafić do rzeszy osób, które cenią trendy i modowe nowinki. Wiosenną propozycją Biedronki jest właśnie limitowana kolekcja bestsellerów Loft 37 wyprodukowana specjalnie dla klientów sieci Biedronka – mówi Monika Bogusz, menedżer ds. marki w Jeronimo Martins Polska.
Współpracując z uznanymi projektantami, Biedronka proponuje swoim klientom w całej Polsce produkty łączące ekskluzywność z przystępnymi cenami. Wielbicielki butów będą mogły wybierać spośród trzech modeli – baleriny, oxfordki, lordsy. Wszystkie modele będą dostępne w trzech ponadczasowych kolorach: pudrowy róż, szary i czarny i w rozmiarach 36-41. Buty będą kosztować od 60 zł/parę. .
– Ciekawym rozwiązaniem wyróżniającym kolekcję jest możliwość wymiany wstążeczek w balerinach i oxfordkach, dzięki czemu każdego dnia można mieć zupełnie inne buty, pasujące do różnych stylizacji. Mamy nadzieję, że klientki sieci Biedronka skuszą się, by poeksperymentować trochę z modą – mówi Joanna Trepka, współzałożycielka marki LOFT37.
To jednak nie wszystko. W ramach limitowanej kolekcji dostępne będą także oryginalne akcesoria, które wzbogacą każdą stylizację. Wśród oferowanych dodatków znaleźć będzie można breloki do torebek lub kluczy, kolorowe skarpetki czy wstążki do butów, wszystkie w cenie 14,99 zł/szt. Oferta butów Loft37 dostępna będzie w 2300 sklepach sieci Biedronka od 8 do 22 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.
Najnowsza oferta sieci jest także wyjątkowa z innego powodu – Biedronka i Loft37 zdecydowały się połączyć ofertę ze wsparciem Fundacji Virtual Dream. Fundacja działa na rzecz dzieci przebywających w szpitalach, klinikach onkologicznych, hospicjach i domach dziecka. Dzięki specjalnym okularom, umożliwiającym wizualizacje, chore dzieci mogą wyruszyć w odległe zakątki świata, a np. osoby sparaliżowane poczuć, jak to jest móc chodzić. Wykorzystanie siły wizualizacji wspiera ich motywację do leczenia oraz fizjoterapię.