Ruszyła kampania 360°

Remigiusz reZi Wierzgoń promuje nowy smartwatch HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition

Niedługo po światowej premierze urządzeń, która odbyła się na początku maja w Dubaju, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.

Smartwatch HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition w Polsce

Huawei CBG intensywnie wspiera wizerunek marki i świadomość oferowanych urządzeń. Najnowsza kampania produktowa ma na celu uwypuklenie futurystycznej estetyki HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition oraz wyjątkowo trwałych materiałów, które zostały użyte do jego stworzenia. Kulminacyjnym punktem działań komunikacyjnych jest zasięgowa, jakościowa kampania telewizyjna, która wystartowała 13 maja i potrwa do końca miesiąca. Jej uzupełnieniem są rozbudowane działania w kanałach social media w kooperacji z influencerami, nośniki OOH i digital OOH oraz wspierające je komunikacja PR i marketing cyfrowy. Pierwszoplanową postacią kampanii HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, w tym działań z zakresu influencer marketingu, jest Remigiusz reZi Wierzgoń.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzorowała agencja Ogilvy PR. Spot telewizyjny można obejrzeć pod TYM linkiemRównolegle do działań marki realizowana jest także kampania telewizyjna z siecią Media Expert oraz komunikacja wspierająca premierową sprzedaż HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, xkom oraz Allegro, a także operatorów sieci: Plus, TMobile i Orange. Producent we współpracy z partnerami przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 23 czerwca 2024 r.

Pieniądze to nie wszystko Witold Orłowski

QUIZ PRL. Znane marki PRLu

Pytanie 1 z 16
Popularny jednokasetowy radiomagnetofon PRL-u nosił nazwę:
Meble PRL
Najnowsze