League of Legends w e-sporcie
Gra League of Legends 13 lat po swojej premierze wciąż jest w czołówce najpopularniejszych gier na świecie, a wyrazem tego był rekord oglądalności pobity podczas tegorocznej finałowej rozgrywki, którą oglądało ponad 5 milionów fanów. Ze względu na swoją popularność, od lat środowisko LoL łączy się z markami, również tymi o zasięgu globalnym. W tym roku dołączył do nich również OnePlus, któremu gry wideo są szczególnie bliskie. Współpraca OnePlus z Riot Games, producentem League of Legends, pozwoli marce jeszcze bardziej zrozumieć potrzeby i oczekiwania mobilnych graczy oraz wspierać zaangażowaną społeczność e-sportu, która łączy ludzi z pasją. W efekcie OnePlus ma ambicje dostarczać im możliwie jak najlepsze urządzenia, dzięki którym doświadczenia z gier będą jeszcze intensywniejsze. Co więcej, w portfolio OnePlus gracze znajdą pozycję, która wydaje się stworzona specjalnie dla nich. Najnowszy smartfon OnePlus – zapewnia świetną wydajność, która podczas grania jest jedną z najważniejszych cech sprzętu. Smartfon wyposażony został w platformę mobilną Snapdragon® 8+ Gen 1, 16 GB pamięci RAM, system chłodzenia 3D nowej generacji, 6,7-calowy wyświetlacz FHD+ z częstotliwością odświeżania 120 Hz, ładowanie 150W SuperVOOC Endurance Edition oraz HyperBoost Gaming Engine, co sprawia, że urządzenie jest idealnym partnerem dla fanów gier. W przyszłości szybkość i płynność działania smartfonów będą nadal głównym celem prac badawczo-rozwojowych OnePlus w obszarze rozwoju gier.
Marka OnePlus w ramach Mistrzostw Świata w League of Legends 2022 zorganizowała różne atrakcje dla swoich fanów, m.in. rozdała bilety na tegoroczne rozgrywki.