- Dzięki wsparciu Mi Fanów, konsumentów i naszych partnerów, odnotowaliśmy stabilny wzrost Xiaomi zarówno na rynkach smartfonów ekonomicznych, jak i premium w Europie Środkowo-Wschodniej. Pokazało to sukces naszej strategii marki. Będziemy nadal korzystać z zalet internetowego trybu biznesowego, a także dostosowywać się do lokalnych zwyczajów i nawyków zakupowych w Europie Środkowo-Wschodniej, konsolidować kanały sprzedaży online i offline oraz różnicować nasze portfolio produktów, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na produkty Xiaomi w przyjaznych cenach - powiedział Andrew Wong, dyrektor generalny na Europę Środkowo-Wschodnią, kraje nordyckie i bałtyckie, Xiaomi.
To się nazywa promocja! Smartwatch Xiaomi za darmo! Jak skorzystać z oferty? [ZDJĘCIA]
W tym samym raporcie Canalys, Xiaomi utrzymało pozycję nr 1 wśród marek smartfonów w Polsce i na Ukrainie w czwartym kwartale 2020 roku. W Polsce to już trzeci kwartał z rzędu, w którym Xiaomi zajmuje pierwsze miejsce wśród marek smartfonów, z udziałem na poziomie 26 proc. i rocznym tempem wzrostu w wysokości 41 proc.
Po zdobyciu 38 proc. udziałów w rynku, przy rocznym tempie wzrostu na poziomie 33 proc. w czwartym kwartale 2020 roku, Xiaomi kontynuuje swoją pozycję lidera na ukraińskim rynku smartfonów. To już dziewiąty kwartał z rzędu, w którym Xiaomi utrzymuje pozycję nr 1 na Ukrainie.