Bilety na PKP Intercity do kupienia w aplikacji mPay
Jak zapowiedziała firma PKP Intercity, na platformie pojawiła się nowa oferta umożliwiająca łatwiejszy zakup biletu na podróż koleją. Od 31 maja 2022 roku PKP Intercity nawiązało współpracę z mPay, która jest dostawcą płatności mobilnych. Teraz pasażerowie mogą kupić bilet przez aplikację. - informuje rzeczniczka prasowa PKP Intercity S.A. Katarzyna Grzduk
"Wprowadzenie do aplikacji możliwości zakupu biletów PKP Intercity znacznie uzupełnia naszą ofertę usług mobilnych ułatwiających podróżowanie, do której należą m.in. zakup biletów kolei regionalnych, biletów komunikacji miejskiej, regulowanie opłat za parkowanie czy za przejazd autostradami. Maksymalizacja korzyści dla naszych klientów jest naszym priorytetem. Mamy nadzieję, że nowa usługa zwiększy funkcjonalność i zadowolenie użytkowników aplikacji mPay, a także pozwoli zwiększyć liczbę obsługiwanych pasażerów przez naszego Partnera PKP Intercity" - mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.
Polecany artykuł:
Gdzie kupić bilet na PKP Intercity?
Firma chce umożliwić swoim podróżującym jak najłatwiejszy zakup biletów. Według Katarzyny Grzduk, rzeczniczki prasowej PKP Intercity S.A. w ciągu kilku najbliższych lat firma planuje unowocześnić system sprzedaży biletów, wprowadzić program lojalnościowy czy uruchomić platformę multimedialną wewnątrz pociągów. Informuje, że w 2022 r. pasażerowie będą mogli korzystać z nowoczesnej i łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej PKP Intercity.
Cieszymy się z pozyskania nowego partnera. Popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do "tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najprostszy. Jest to także szansa dla naszych partnerów na współpracę na łatwych i atrakcyjnych zasadach, dzięki którym zyskają jeszcze większą liczbę użytkowników. Zapraszamy do współpracy kolejne podmioty, które są zainteresowane sprzedażą biletów na połączenia PKP Intercity"– mówi Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.