Realme niedawno ogłosiło Madhava Shetha nowym wiceprezesem i CEO Europie (dalej będzie też zarządzał indyjskim oddziałem), aby kontynuować szybki rozwój na Starym Kontynencie. Sheth stwierdził: „To dla mnie wielkie wyzwanie i nowy początek, aby być odpowiedzialnym zarówno za rynek europejski, jak i indyjski. Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2021 roku znaleźć się w pierwszej piątce w Europie z ponad 15 milionami sprzedanych telefonów”. W ramach nowej strategii realme chce wprowadzić swoje flagowe produkty na ośmiu kluczowych rynkach jednocześnie – w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, Hiszpanii, Francji, Grecji i we Włoszech. realme ogłosiło również, że Niemcy staną się nową europejską siedzibą firmy i zapowiedziało utworzenie w 100 proc. lokalnych zespołów sprzedaży i marketingu na wszystkich kluczowych państwach.
ZOBACZ TAKŻE: OPPO Watch trafił do sprzedaży w Polsce. Dwie wersje smartwatcha w niezłych cenach [ZDJĘCIA]
- Najważniejszym motorem wzrostu będzie nadal rozwój naszych smartfonów. Wszechstronne produkty realme oferują najlepsze specyfikacje w każdym segmencie cenowym, od poziomu podstawowego po modele flagowe – dodał Maddhav Sheth. Realme zostało też pierwszą marką smartfonów, która przeszła weryfikację niezawodności certyfikatu TÜV Rheinland przy nadchodzącej serii realme 7.
Rozwój 5G będzie również jednym z kluczowych filarów europejskiej strategii marki. Europa jest jednym z najważniejszych rynków 5G na świecie, a realme chce uczynić tę sieć bardziej przystępną cenowo dla wszystkich użytkowników. Z tego powodu pod koniec tego roku firma będzie poświęcać się popularyzacji technologii 5G, wprowadzając swoje produkty w bardziej przystępnych cenach poniżej 300 euro.
Realme potwierdza również wprowadzenie nowych realme 7 i realme 7 Pro w Indiach. Model 7 Pro ma stać się najszybciej ładującym się telefonem w Europie, z systemem SuperDart Charge o mocy aż 65 W – zdolnym do pełnego naładowania dużej baterii 4500 mAh w zaledwie 34 minuty. Seria 7 niedługo dotrze do Europy.
Po ogromnym sukcesie w Azji, firma nie tylko ogłosiła, że Europa staje się kluczowym rynkiem strategicznym, ale także potwierdziła, że marka oficjalnie wkracza do Ameryki Łacińskiej, aby nadal oferować najlepsze technologie na całym świecie. Dzięki strategii „Smartfon + AIoT” firma realme wprowadziła w ciągu 2 lat pełny zestaw produktów obejmujących każdy segment cenowy, od podstawowego do flagowego.
SPRAWDŹ TAKŻE: 10-lecie giganta technologicznego. Założyciel Xiaomi Technology podsumowuje dekadę działalności
Aby dostarczać wyznaczające trendy inteligentne produkty poprawiające życie, realme koncentruje się na strategii produktowej „1 + 4 + N”, polegającej na wprowadzeniu ponad 50 produktów AIoT w 2020 r. oraz 100 w 2021 r. Cyfra 1, czyli najważniejszy element strategii, oznacza smartfon jako rdzeń ekosystemu sprzętu realme do łączenia, zarządzania i kontrolowania wszystkich produktów za pomocą aplikacji realme Link. Cyfra 4 oznacza inteligentne koncentratory: Smart TV, inteligentny głośnik, inteligentny zegarek i inteligentne słuchawki. „N” oznacza zaangażowanie firmy realme w dostarczanie niezliczonych nowych produktów AIoT i urządzeń peryferyjnych - czytamy w komunikacie prasowym.
W czwartym kwartale 2020 r. realme planuje wprowadzić na rynek produkty, które mają ulepszyć inteligentny ekosystem AIoT, w tym pierwszy 55-calowy telewizor z szeroką gamą kolorów, kolejne słuchawki bezprzewodowe i słuchawki TWS ANC, które spopularyzują technologię ANC (aktywna redukcja szumów). Obecnie realme ma ponad 45 milionów użytkowników, weszło na 61 rynków na całym świecie i znalazło się w TOP 4 w Australii, TOP 5 w Singapurze, TOP 4 w Indiach i TOP 4 w SEA. Teraz producent planuje osiągnąć ponad 100 milionów sprzedanych egzemplarzy rocznie i utrzymać mocną pozycję marki głównego nurtu.