realme

i

Autor: Materiały prasowe realme

Realme ogłasza premię nowej serii smartfonów! Producent chce wejść do europejskiego topu

2020-09-08 8:39

Realme zadebiutowało na międzynarodowych targach elektroniki IFA Berlin 2020. Konferencja marki jest pierwszą w historii targów w Berlinie. Po dwóch latach wzrostu producent dzieli się ze światem ambitnymi planami na przyszłość i strategią marketingową w Europie. Realme ogłasza również premierę nowej serii realme 7 i zapowiada jej wejście na europejski rynek.

Realme niedawno ogłosiło Madhava Shetha nowym wiceprezesem i CEO Europie (dalej będzie też zarządzał indyjskim oddziałem), aby kontynuować szybki rozwój na Starym Kontynencie. Sheth stwierdził: „To dla mnie wielkie wyzwanie i nowy początek, aby być odpowiedzialnym zarówno za rynek europejski, jak i indyjski. Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2021 roku znaleźć się w pierwszej piątce w Europie z ponad 15 milionami sprzedanych telefonów”. W ramach nowej strategii realme chce wprowadzić swoje flagowe produkty na ośmiu kluczowych rynkach jednocześnie – w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, Hiszpanii, Francji, Grecji i we Włoszech. realme ogłosiło również, że Niemcy staną się nową europejską siedzibą firmy i zapowiedziało utworzenie w 100 proc. lokalnych zespołów sprzedaży i marketingu na wszystkich kluczowych państwach.

ZOBACZ TAKŻE: OPPO Watch trafił do sprzedaży w Polsce. Dwie wersje smartwatcha w niezłych cenach [ZDJĘCIA]

- Najważniejszym motorem wzrostu będzie nadal rozwój naszych smartfonów. Wszechstronne produkty realme oferują najlepsze specyfikacje w każdym segmencie cenowym, od poziomu podstawowego po modele flagowe – dodał Maddhav Sheth. Realme zostało też pierwszą marką smartfonów, która przeszła weryfikację niezawodności certyfikatu TÜV Rheinland przy nadchodzącej serii realme 7.

Rozwój 5G będzie również jednym z kluczowych filarów europejskiej strategii marki. Europa jest jednym z najważniejszych rynków 5G na świecie, a realme chce uczynić tę sieć bardziej przystępną cenowo dla wszystkich użytkowników. Z tego powodu pod koniec tego roku firma będzie poświęcać się popularyzacji technologii 5G, wprowadzając swoje produkty w bardziej przystępnych cenach poniżej 300 euro.

Realme potwierdza również wprowadzenie nowych realme 7 i realme 7 Pro w Indiach. Model 7 Pro ma stać się najszybciej ładującym się telefonem w Europie, z systemem SuperDart Charge o mocy aż 65 W – zdolnym do pełnego naładowania dużej baterii 4500 mAh w zaledwie 34 minuty. Seria 7 niedługo dotrze do Europy.

 realme

i

Autor: Materiały prasowe realme

Po ogromnym sukcesie w Azji, firma nie tylko ogłosiła, że ​​Europa staje się kluczowym rynkiem strategicznym, ale także potwierdziła, że ​​marka oficjalnie wkracza do Ameryki Łacińskiej, aby nadal oferować najlepsze technologie na całym świecie. Dzięki strategii „Smartfon + AIoT” firma realme wprowadziła w ciągu 2 lat pełny zestaw produktów obejmujących każdy segment cenowy, od podstawowego do flagowego.

SPRAWDŹ TAKŻE: 10-lecie giganta technologicznego. Założyciel Xiaomi Technology podsumowuje dekadę działalności

Aby dostarczać wyznaczające trendy inteligentne produkty poprawiające życie, realme koncentruje się na strategii produktowej „1 + 4 + N”, polegającej na wprowadzeniu ponad 50 produktów AIoT w 2020 r. oraz 100 w 2021 r. Cyfra 1, czyli najważniejszy element strategii, oznacza smartfon jako rdzeń ekosystemu sprzętu realme do łączenia, zarządzania i kontrolowania wszystkich produktów za pomocą aplikacji realme Link. Cyfra 4 oznacza inteligentne koncentratory: Smart TV, inteligentny głośnik, inteligentny zegarek i inteligentne słuchawki. „N” oznacza zaangażowanie firmy realme w dostarczanie niezliczonych  nowych produktów AIoT i urządzeń peryferyjnych - czytamy w komunikacie prasowym.

W czwartym kwartale 2020 r. realme planuje wprowadzić na rynek produkty, które mają ulepszyć inteligentny ekosystem AIoT, w tym pierwszy 55-calowy telewizor z szeroką gamą kolorów, kolejne słuchawki bezprzewodowe i słuchawki TWS ANC, które spopularyzują technologię ANC (aktywna redukcja szumów). Obecnie realme ma ponad 45 milionów użytkowników, weszło na 61 rynków na całym świecie i znalazło się w TOP 4 w Australii, TOP 5 w Singapurze, TOP 4 w Indiach i TOP 4 w SEA. Teraz producent planuje osiągnąć ponad 100 milionów sprzedanych egzemplarzy rocznie i utrzymać mocną pozycję marki głównego nurtu.

Viki Gabor wywiad 07.09.2020
Najnowsze