- Byłem jednym z pierwszych klientów sklepu huawei.pl, a teraz mam okazję podzielić się swoimi wrażeniami z zakupów w serii trzech zabawnych wideo. Często kupuję online, dlatego fajnym doświadczeniem było porównanie moich oczekiwań z tym, co oferuje huawei.pl. Zapraszam do obejrzenia pierwszego wideo już teraz – mówi Robert Lewandowski, ambasador marki Huawei w Polsce.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Przetestuj 5G z Huawei. Gigant otworzył centrum innowacyjnych technologii [ZDJĘCIA]
Pierwszy odcinek serii materiałów wideo promujących huawei.pl z udziałem Roberta Lewandowskiego można zobaczyć na profilu Huawei w mediach społecznościowych chińskiego giganta. W tym samym miejscu, w najbliższych tygodniach zostaną opublikowane pozostałe dwa odcinki z serii. Huawei.pl, jako jedyny kanał sprzedaży, będzie oferował ekskluzywne produkty marki, takie jak wyjątkowe etui do smartfona Huawei P30 Pro wysadzane kryształkami Swarovskiego. Użytkownicy Huawei, którzy posiadają konta ID Huawei, będą mogli korzystać z dedykowanych im promocji, programów lojalnościowych i konkursów.