Tesci i Blinkbox
Tesco postawiło na rozówj w kierunku filmów online! Sieć marketów Tesco rozwija własny serwis - Blinkbox - którego użytkownicy mogą za opłatą oglądać filmowe i serialowe nowości.
Jak się okazuje Blinkbox to strzał w dziesiątkę przynajmniej na brytyjskim rynku. Tesco w 2011 r. kupiło 80 proc. udziałów w brytyjskim serwisie Blinkbox, który w swojej ofercie ma ponad 9 tys. filmów i programów telewizyjnych.Atrakcyjne przede wszystkim są ceny oraz atrakcyjne zniżki i promocje dla posiadaczy karty Clubcard.
Czytaj: Kinomaniak.tv i Kinomaniak.pl to nie to samo! Co się dzieje z Kinomaniakiem?
- Duże serwisy, jak Netflix, oferują swoim klientom w Wielkiej Brytanii abonamenty kosztujące od 5,99 funta miesięcznie, za co abonenci mogą oglądać, co tylko chcą. Tymczasem Blinkbox oferuje swoim klientom (a Tesco ma już ich ponad milion) możliwość płacenia tylko za to, co chcą obejrzeć. I tak - starsze filmy użytkownicy Blinkboxa mogą oglądać za 99 pensów, a premiery filmowe - za 3,49 funta - czytamy na gazeta.pl
Blinkbox dla kientów Tesco - Clubcard i Clubcard.tv
Klienci Tesco posiadający karty lojalnościowe Clubcard mogą wymieniać punkty zdobyte na zakupach na możliwość ściągania i oglądania filmów. Blinkbox stworzył także opcję, dzięki której 16 mln posiadaczy kart lojalnościowych może oglądać filmy za darmo. To tzw. Clubcard TV - bezpłatny dostęp do 500 filmów i 1,7 tys. odcinków popularnych seriali i programów telewizyjnych od Warner Bros. czy Endemol.
Należący do Tesco serwis Blinkbox jest obecnie dostępny tylko w Wielkiej Brytanii.
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail