Konsekwentnie budujemy ekosystem usług dodanych, które odpowiadają na potrzeby klientów firmowych. Naszym celem jest ułatwienie przedsiębiorcom prowadzenia działalności gospodarczej. Dlatego w ich ręce oddajemy nowe narzędzie online: platformę e-Windykacja umożliwiającą efektywne odzyskiwanie zaległych płatności od kontrahentów. Usługa jest dostępna dla klientów firmowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej i na stronie internetowej. To już czwarte rozwiązanie po e-Prawniku, e-Księgowości i asystencie firmowym wdrożone w ciągu ostatniego roku przez PKO Bank Polski, które wraz z e-Sklepem tworzy ekosystem usług dodanych dla firm – mówi Łukasz Czech z Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
- W ramach programu Let’s Fintech with PKO Bank Polski! poszukujemy innowacyjnych rozwiązań startup-ów, nie tylko z zakresu technologii finansowych, ale także takich, które mogą poszerzyć naszą ofertę usług dodanych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki dedykowanej infrastrukturze, doświadczeniu naszych ekspertów i możliwości skalowania, start-upy mogą rozwijać swoje projekty we współpracy z bankiem. Vindicat jest kolejną firmą, która pomaga nam odpowiadać na potrzeby naszych klientów, umożliwiając im samodzielne zarządzanie płynnością finansową – mówi Grzegorz Pawlicki, dyrektor Biura Innowacji.
ZOBACZ TEŻ: Rewolucja w aplikacji PKO Banku Polskiego! Nowość dla użytkowników IKO
Efektywne odzyskiwanie należności
e-Windykacja jest platformą online ułatwiającą zarządzanie wierzytelnościami i windykowanie zaległych należności. Użytkownik otrzymuje wsparcie w procesie windykacji na wszystkich jego etapach w ramach postępowania polubownego, sądowego i komorniczego. Zestaw narzędzi udostępnionych na platformie pozwala na monitoring należności, a po upływie terminu zapłaty na wybór dostosowanego do danego kontrahenta scenariusza windykacji. W bardzo złożonych przypadkach wymagających specjalistycznej analizy za pośrednictwem platformy można zlecić windykację kancelarii. Klienci firmowi PKO Banku Polskiego otrzymują dostęp do 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego, aby przetestować działanie systemu na wybranej fakturze.
Ekosystem usług dodatkowych dla firm
e-Windykacja to już czwarte po e-Prawniku, e-Księgowości i asystencie firmowym rozwiązanie wdrożone w ciągu ostatniego roku, które tworzy kompleksowy ekosystem usług dodatkowych dla firm. e-Prawnik pozwala na szybką, kompleksową i całkowicie zdalną konsultację prawną u jednego z wielu specjalistów. Udostępniona w drugiej połowie lutego e-Księgowość umożliwia m.in.: wygodne fakturowanie, zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, szybki dostęp do płatności, analizę bieżącej sprzedaży i kosztów oraz prognozowanie wydatków. Działający od lipca 2018 r. asystent firmowy umożliwia wgląd do kluczowych danych: przepływy na koncie, koszty i przychody działalności, a dzięki połączeniu z kalendarzem zdarzeń i spotkań przypomina m.in.: o konieczności opłacenia ZUS, czy złożenia deklaracji VAT. Informacje z e-Księgowości przekazywane są do asystenta firmowego, dzięki czemu klienci mogą precyzyjnie planować swoje finanse. Natomiast przedsiębiorcy, którzy planują rozpoczęcie sprzedaży na szerszą skalę w Internecie mogą otworzyć sklep internetowy, korzystając z platformy e-commerce. Jest ona zintegrowana ze wszystkimi największymi systemami płatności internetowych, a także z wieloma firmami przewozowymi i kurierskimi. Umożliwia tworzenie witryn według własnego projektu lub na bazie gotowych szablonów.