Facebook już przyzwyczaił nas, że zmian dokonuje bez pytania o zdanie użytkowników, nikogo nie zdziwi zatem fakt, że już szykowane są "nowinki" w wyglądzie popularnego portalu społecznościowego.
Co się zmieni?
Pierwsze co zauważymy - prawdopodonie już niedługo - to zdecydowane promowanie grafik kosztem teksty. Filmy, zdjęcia, grafiki, rysunki będą większe i zdecydowanie lepiej widoczne niż np. zmiany statusu.
Podobno szykuje się też rewolucja w wyglądzie timeline-u. Ma być nie jeden a kilka. Dokładnie tyle ile sobie użytkownik ustawi i każdy z nich będzie mógł zawierać inne informacje, z różnych profili.
Brzmi ciekawie?
Zmiany wydają się interesujące, jednak część internautów już węszy spisek. Przewidują, że Facebook chce rozbudowywać tablicę żeby zmieścić tam więcej reklam, pojawiają się też głosy, że w ten sposób uda się wyłudzić jeszcze więcej informacji o użytkowniku i zabierze mu się jeszcze kilka minut czasu...