Cyfrowy Polsat Go: Awaria uniemożliwia korzystanie z aplikacji
W mediach społecznościowych wielu klientów Cyfrowego Polsatu skarży się, że nie mogą korzystać z usługi. Z powodu błędu nie są w stanie nawet zalogować się w aplikacji Cyfrowy Polsat Go, awaria tak mocno dała się im we znaki, że część z nich grozi nawet rezygnacją z usługi. "Zostałem wylogowany i wyskakuje błąd o błędnym haśle lub loginie i chcecie, żeby umowę przedłużyć?" - pyta rozgoryczony i rozwścieczony użytkownik. Pr4zedstawiciele Polsatu zapewniają, że istnieje sposób na ominięcie tego błędu. "Opisane zdarzenia wynikają ze standardowych mechanizmów zabezpieczających dla kont naszych klientów. Jest to normalne działanie, które ma na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa usług świadczonych klientom. Aby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości, zalecamy odnawianie hasła raz na jakiś czas" - wyznała Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu.
Cyfrowy Polsat Go, co to takiego?
Jest to, działająca od pięciu lat, streamingowa usługa Cyfrowego Polsatu, dająca dostęp do ponad 100 kanałów telewizyjnych, a także olbrzymiej bazy VoD. Dzięki temu, że usługa jest internetowa programy i VoD można oglądać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Może to być Smarttv, ale także laptop, smartfon, czy tablet.
Rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu, Olga Zomer, podkreśla jednoznacznie, że liczba odnotowanych zgłoszonych przez użytkowników błędów i awarii jest bardzo niska, dodatkowo Polsat ma zajmować się każdym zgłoszeniem na bieżąco i wyjaśnia w mediach społecznościowych zaistniałą sytuację.