- Z konta zniknęło mi 5 tysięcy złotych. Zaksięgowano mi dwukrotnie płatności, których dokonywałem 31 marca - denerwuje się pan Piotr, który zaalarmował rmf24.pl.
Zobacz również: Kolejne podwyżki w bankach. Tym razem w Citi Handlowym i ING Banku Śląskim
- Przed godziną 10 rano nastąpił duży spadek wydajności systemu internetowego, przez co część klientów banku miała utrudniony dostęp do swojego konta - wyjaśnia w rozmowie z Superbiz.pl Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego.
Dodaje, że początkowo została uruchomiona starsza wersja systemu, aby klienci mogli mieć dostęp do bankowości elektroniczniej. Od ok. godziny 13 działa już właściwa wersja, a wszystkie podwójne księgowania transakcji, które pojawiły się w wyniku awarii, zostaną skorygowane - podkreśla Utrata.
Źródło: rmf24.pl