Awaria w mBanku. Klientom znikały pieniądze z konta. Jak je odzyskać

2021-02-16 8:28

Klienci mBanku przeżyli chwilę grozy. W pewnym momencie zauważyli, że z ich kont... znikają środki. Czy bezpowrotnie stracili oszczędności? Na szczęście nie. Bank wyjaśnił już sytuację.

Pieniądze znikające z konta, bez udziału użytkownika to nigdy nie jest dobry sygnał. A właśnie takie zjawisko zaobserwować mogli klienci mBanku. Ci, którzy niedawno płacili środkami z konta tego banku, zauważyli, że z ich rachunków podejrzanie szybko wyparowują pieniądze. Wszystko przez awarię. Transakcje były naliczane podwójnie! Na szczęście mBank w porę zorientował się, że ma problem i naprawił usterkę. Nikt nie stracił oszczędności. pieniądze wrócą do klientów!

ZOBACZ TEŻ: Odmrażanie gospodarki: Jak działają kina w trakcie pandemii?

 - Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - napisali przedstawiciele mBanku. - Chwilę później pojawił się kolejny komunikat: - Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia. PS. A jeśli np. zwracaliście coś do sklepu i dostaliście podwójny zwrot pieniędzy, to też musieliśmy poprawić.

Bank nie ujawnił źródła problemu. Według doniesień medialnych sprawa dotknęła wszystkich, którzy korzystali z kart mBanku w poniedziałek.

WYSADZILI bankomat i zgubili łup! Tysiące złotych na ulicy! Zrobili to pod nosem policji!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze