Pieniądze znikające z konta, bez udziału użytkownika to nigdy nie jest dobry sygnał. A właśnie takie zjawisko zaobserwować mogli klienci mBanku. Ci, którzy niedawno płacili środkami z konta tego banku, zauważyli, że z ich rachunków podejrzanie szybko wyparowują pieniądze. Wszystko przez awarię. Transakcje były naliczane podwójnie! Na szczęście mBank w porę zorientował się, że ma problem i naprawił usterkę. Nikt nie stracił oszczędności. pieniądze wrócą do klientów!
ZOBACZ TEŻ: Odmrażanie gospodarki: Jak działają kina w trakcie pandemii?
- Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - napisali przedstawiciele mBanku. - Chwilę później pojawił się kolejny komunikat: - Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia. PS. A jeśli np. zwracaliście coś do sklepu i dostaliście podwójny zwrot pieniędzy, to też musieliśmy poprawić.
Bank nie ujawnił źródła problemu. Według doniesień medialnych sprawa dotknęła wszystkich, którzy korzystali z kart mBanku w poniedziałek.