Awaria w mBanku rozpoczęła się po południu 7 lipca 2021 roku. Klienci, którzy chcieli uzyskać dostęp do swojego rachunku zobaczyli ekran informujący o awarii. - Akcja nie powiodła się. Spróbuj ponownie. Jeśli błąd się powtórzy, skontaktuj się z mLinią - informuje komunikat o awarii w mBanku.
- Puk puk, serwis transakcyjny nie działa - zwracali uwagę internauci na mediach społecznościowych mBanku.
Teraz, kiedy nie wychodzimy z domu, a wszelkiego rodzaju zakupy robimy przez Internet, każda awaria systemu bankowego nabiera wymiaru kataklizmu. Szczególnie jeśli dotyczy popularnego banku.
SPRAWDŹ: Ile wiedzą o nas banki. Jak sprawdzić BIK i jak poprawić swoją ocenę?
- Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Prosimy spróbować ponownie. Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej - głosi inny z komunikatów, które podczas awarii widzą klienci mBank.
Według relacji klientów nie działa bankowość, aplikacje oraz Blik. Klienci skarżą się, że nie mogą płacić za zakupy online. Zalogować nie można się ani na komputerze, ani poprzez aplikację. Zgłoszenia problemów docierają od klientów z całej Polski.
Według serwisu downdetector.pl tuż po godzinie 14 zgłoszono ponad 600 sygnałów o awarii.
- Obecnie występują spowolnienia w logowaniu do banku. Po zalogowaniu możesz nie widzieć wszystkich informacji, a część funkcji może być niedostępna. Przepraszamy za utrudnienia - poinformował mBank.