To nie pierwsza poważna awaria w mBanku. W lutym 2021 klientom znikały pieniądze z konta. Bank wyjaśnił, jak do tego doszło. W zeszłym roku klienci mBanku otrzymali dziwnie wiadomości push na swoje telefony. Zgłaszali również problemy z aplikacją mobilną. Klienci żartowali wtedy z wpadki banku, która szybko stała się memem. Tym razem użytkownicy zgłaszają na Facebooku mBanku problemy z ekspresowymi przelewami oraz BLIK-iem.
Klienci są niecierpliwi i żądają wyjaśnienia oraz szybkiej reakcji na awarię:
- Kiedy zostanie naprawiony BLIK? Czekam na przelew od wczoraj...
- Kiedy cokolwiek będzie można zrobić? Żaden przelew, Blik szybki do was nie dochodzi. Tak trudno jest wysłać komunikat o tym ze nie potraficie tego naprawić?
- U mnie to samo. Na czacie pracownik informuje, że naprawa awarii potrwa max kilkanaście minut, tymczasem od 3 godzin żadnej zmiany.
Poważna awaria w mBanku. Aktualizacja
Aktualizacja, godz. 20:23
- Przelew ekspresowy znów mknie szybko między rachunkami, a BLIKIEM możecie przelewać szybko pieniądze, gdy znacie jedynie numer telefonu odbiorcy. Wszystkie formy transferu środków działają już w należyty sposób.
Bank o 16:44 poinformował na Facebooku o pracy nad naprawieniem awarii:
- Przelewy ekspresowe i przelewy BLIK tymczasowo WYŁĄCZONE!
- Opłaty za opóźnione przelewy ekspresowe mBank zwróci klientom na konta po weekendzie
- Płatności BLIKIEM i standardowe przelewy działają