Komputer

i

Autor: Pixabay

Bank Millennium umożliwia swoim klientom przelewy z ich kont w innych bankach

2020-04-24 8:53

Masz konto w innym banku, a jesteś klientem banku Millennium? Teraz w bankowości elektronicznej Banku Millennium możesz zlecić ze swojego konta przelew w innym banku. To kolejne rozwiązanie udostępniane przez bank w oparciu o możliwości stworzone przez dyrektywę PSD2 ( unijna dyrektywa dotycząca usług płatniczych).

Teraz, nie musisz już wchodzić na stronę innego banku, w którym też masz konto, żeby zlecić z niego przelew, wszystko załatwisz przez stronę w Millenecie Banku Millennium.

Bank Millennium jako pierwszy bank w Polsce udostępnił taką usługę. Wcześniej jako jeden z pierwszych umożliwił klientom dodawania kont różnych banków do swojej bankowości elektronicznej.

Dla kogo nowa usługa

Z nowej funkcjonalności mogą najpierw skorzystać klienci  Banku Millennium, którzy mają dodane do swojej bankowości elektronicznej konta innych banków. Na razie możliwość taką mają osoby, które swoje inne rachunki mają w PKO. Millennium jednak zapowiada, że usługa będzie stopniowo udostępniana kolejnym grupom klientów i rozwijana o rachunki kolejnych banków oraz inne rodzaje transakcji. Planowane jest  też udostępnienie funkcjonalności w aplikacji mobilnej.

 - Wielokrotnie podkreślaliśmy, że dyrektywa PSD2 otwiera przed nami ogromne możliwości. Dzięki niej proponujemy usługi dotychczas niespotykane na rynku. Po udostępnieniu Finansów 360°, dzięki którym klient może zobaczyć
w swojej bankowości elektronicznej stan środków i historię transakcji na swoich rachunkach w innych bankach, przyszedł czas na możliwość zainicjowania transakcji z tych rachunków. Zastosowane rozwiązania powodują, że przejście przez proces jest bardzo przyjazne dla klienta i nie budzi jego wątpliwości na żadnym etapie  – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Jak zlecić przelew

Zlecenie przelewu jest bardzo proste. Wystarczy, że  wybierzesz  konto z innego banku, które wcześniej dodałeś
w ramach usługi Finanse 360° i na odwrocie „kafla” z tym kontem wybierzesz opcję Przelew krajowy. Po jej wybraniu pojawi się formularz przelewu do wypełnienia, w której wyrażasz też odpowiednie zgody. Po kliknięciu opcji Dalej zostaniesz przeniesiony do strony logowania banku, z którego konta zlecasz przelew.  

 Po zalogowaniu się i potwierdzeniu operacji metodą autoryzacyjną używaną w danym banku, zostaniesz
z powrotem przeniesiony do Millenetu. W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne
w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.

 

 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze