W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. „Proponowane przez sieć tytuły to liderzy rynkowi – „Super Express” i „Nasz Dziennik” wśród dzienników ogólnopolskich, „Gość Niedzielny”, „Polityka” i „Newsweek Polska” wśród tygodników opinii oraz „Kobieta i Życie” i „Dobre Rady” wśród miesięczników poradnikowych. W ofercie sieci znaleźć można również najpopularniejszy tygodnik telewizyjny „Tele Tydzień”, najbardziej poczytne magazyny kobiece, takie jak „Przyjaciółka” czy „Tina” oraz motoryzacyjne – „Auto Świat” i „Motor”, a także obowiązkową lekturę codzienną wszystkich fanów sportu, czyli „Przegląd Sportowy”. W sklepach dostępne są też regionalne dzienniki” – informuje w komunikacie Biedronka.
– Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju – mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.
Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronka dostarcza je Ruch S.A.
Źródło: JMP