Jak informowało Jeronimo Martins „wszyscy dotychczasowi pracownicy sklepów w tych pięciu lokalizacjach mogą liczyć na dalsze zatrudnienie”. Sklepy utworzone na miejscach przejętych od Piotra i Pawła wyróżniają się na tle pozostałych Biedronek. Jako jedne z nielicznych posiadają one osobne stoiska w mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi.
Inny asortyment to nie jedyne co ma wyróżniać placówki Biedronka Premium. Mają one także odmieniony wygląd. Logo sieci jest w kolorach złoto-czarnych. W podobnej kolorystyce utrzymana jest placówka w zabytkowym budynku Centralnego Domu Towarowego Smyk w Warszawie.
Oto lokalizacje nowych sklepów przejętych od Piotra i Pawła:
Wrocław, ul. Grabiszyńska 240 (Tarasy Grabiszyńskie)
Wrocław, ul. Dokerska 2A (Galeria Pilczycka Viktor)
Tychy, ul. Towarowa 2C (Gemini Park)
Poznań, ul. Szwedzka 6A (Centrum Franowo)
Kalisz, ul. Młynarska 131 (Park Handlowy Kalin