Akcja promocyjna „Looody, loody!” zaczęła się 15 lipca i potrwa do 25 sierpnia tego roku. Jej zasady są jasne, jak wakacyjne słońce.
ZOBACZ TEŻ: Dramat pacjentów trwa. Po leki muszą jeździć kilkaset kilometrów
Zasady promocji:
Krok pierwszy: kupując w sklepach sieci Biedronka lody, dostajemy przy kasie naklejki. Każdy Big Milk do 105 ml albo Twister to jedna naklejka, saszetka Marletto to dwie naklejki, a za każdego zakupionego Magnum do 140 ml lub rożka Carte D’Or otrzymamy aż trzy naklejki. Smak nie ma znaczenia – tyle samo punktów dostajemy za wszystkie warianty smakowe.
Krok drugi: naklejki trzeba umieścić na specjalnej karcie. Krok trzeci, najprzyjemniejszy: za uzbierane dziesięć naklejek, dostajemy loda za darmo. Jakiego? Wszystkie te, które biorą udział w akcji czyli: Big Milk do 105 ml, saszetka Marletto, Magnum do 140 ml, Twister lub rożek Carte D’Or.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: Nastolatka sprzedaje fanom wodę, w której się kąpała [ZDJĘCIA]
Czas na zbieranie punktów w promocji „Looody, loody” mamy od 15 lipca do 18 sierpnia br., gratisowe lody można odbierać do 25 sierpnia br.
– Sklepy naszej sieci to najlepsze miejsce na zakupy, bez względu na porę roku. Czy lato, czy zima Biedronka oferuje niskie ceny i produkty o wysokiej jakości. Wiemy jednak, czego oczekują od nas klienci latem. Co roku w wakacje sprzedaż lodów w naszych sklepach rośnie ponad 150 procent w porównaniu do pozostałych okresów roku. Stąd też akcja „Loody, loody”, to nasz ukłon w stronę klientów – mówi Paulina Bodnar, młodszy menedżer ds. marketingu z Jeronimo Martins Polska S.A.