Jak pisze sieć w swoim komunikacie „Bio” jest coraz bardziej modne. Biedronka pokazuje to na przykładzie jej wewnętrznych statystyk. Tylko w pierwszym kwartale 2020 roku sprzedaż warzyw bio w sklepach tej sieci wzrosła aż o 44 procent w porównaniu do takiego samego okresu w zeszłym roku, a w przypadku owoców bio był to wzrost 34 procent.
Zobacz także: GIGANTYCZNE wyprzedaże w CCC. Buty za 20 złotych
- Wszystkim klientom sieci sklepów Biedronka zapewniamy dostęp do wysokiej jakości produktów, w tym tych ekologicznych, służących dobrym nawykom żywieniowym i planecie. Jednocześnie zawsze dbamy o możliwie atrakcyjne ceny tej żywności. Warto zauważyć, że rozszerzając ofertę marki własnej goBIO, pracujemy z wyselekcjonowaną grupą certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, wspieramy więc jednocześnie rozwój polskiego rolnictwa - mówi Marek Walencik, dyrektor kategorii warzyw i owoców w sieci Biedronka
Zobacz też: Koronawirus w Polsce: Przez kryzys wrócą zakupy w niedzielę?
Co właściwe oznacza „bio”? To żywność wyprodukowana bez nawozów sztucznych i pestycydów, za to z zastosowaniem naturalnych metod uprawy, np. ręcznym wyrywaniem chwastów. Takie produkty dostępne są w sklepach Biedronka pod marką własną goBIO. Na półkach Biedronki znaleźć można ok. 40 produktów z tej kategorii, w tym najpopularniejsze warzywa: cebulę, marchew, ziemniaki i pieczarki, ale też jogurty, kaszę bulgur, nasiona chia, kawę ziarnistą czy napój sojowy. Od czwartku, 20 sierpnia sieć wprowadziła nowość w tej serii – sezonowe polskie jabłka. Można je kupić w cenie 7,99 zł za opakowanie 600g.